Jump to content
Nytro

ANAF va primi datele de identificare

Recommended Posts

ANAF va primi datele de identificare ale proprietarilor de site-uri din România

Institutul Naţional de Cercetare – Dezvoltare în Informatică (ICI) din Bucureşti, instituţie aflată în subordinea Ministerului Comunicaţiilor, a încheiat un acord cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) pentru a furniza datele de identificare ale deţinătorilor domeniilor cu extensia .ro, transmite News.ro.

 

anaf

Foto: Agerpres

 

În cadrul acestui acord, Fiscul va realiza o aplicaţie de interogare, în scopul obţinerii de informaţii despre proprietarul unui domeniu.

„Menţionăm că Direcţia Generală Tehnologia Informaţiei din cadrul ANAF va asigura aplicatia informatică de interogare domeniu/vizualizare raspuns, în scopul obţinerii de informaţii despre proprietarul/proprietarii unui domeniu sau a unei liste de domenii de internet din România”, se arată în comunicat.

Compartimentul de specialitate, RoTLD, din cadrul ICI Bucureşti, care administrează domeniile cu extensia .ro, va dezvolta un serviciu web prin care va transmite informaţiile către Fisc.

 

Protocolul semnat are rol, în accepţiunea autorităţilor, în prevenirea si combaterea evaziunii şi fraudei fiscale.

 

În Parlament, senatorii au respins recent un proiect care prevedea ca datele de contact ale persoanelor fizice ce deţin domenii web să fie prezentate public fără consimţământul acestora. Proiectul a fost respins după ce Guvernul a arătat că o astfel de măsură încalcă normele Uniunii Europene.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nytro said:

Protocolul semnat are rol, în accepţiunea autorităţilor, în prevenirea si combaterea evaziunii şi fraudei fiscale.

 

_|_

 

Sa se duca in plm in portul Constanta, prin punctele de primire a coletelor din strainatate, pe la Dragonu' Rosu sa vada acolo frauda fiscala.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Odata cu intrarea in vigoare a protocolului cetatenii vor fi obligati sa inregistreze domeniul/domeniile in 30 de zile calendaristice la directia taxe si impozite de care apartin.

Documentele necesare sunt:

  • Cerere scrisa in atentia directorului tehnic al institutiei
  • Taxa de 3 lei platita la trezorerie
  • 2 timbre fiscale de 2 lei (se pot cumpara de la posta romana)
  • Copie dupa cartea de identitate in 3 exemplare
  • Actul de proprietate al domeniului in original si copie
  • Taxa de 8 lei platita la registratura (ghiseul 2, etaj 1)
  • Document tip de la secretariat (ghiseul 1, parter)
  • Declaratie pe proprie raspundere din care reiese ca sunteti cu plata impozitelor la zi

Documentele se vor depune intr-un dosar sina la directia taxe si impozite.

Dupa aprobarea dosarului in termen de 45 zile calendaristice se va reveni pentru ridicarea deciziei de impunere.

Pentru fiecare domeniu se va depune cate un dosar separat.

 

Edited by caii
  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

Just now, caii said:

Odata cu intrarea in vigoare a protocolului cetatenii vor fi obligati sa inregistreze domeniul/domeniile in 30 de zile calendaristice la directia taxe si impozite de care apartin.

Documentele necesare sunt:

  • Cerere scrisa in atentia directorului tehnic al institutiei
  • Taxa de 3 lei platita la trezorerie
  • 2 timbre fiscale de 2 lei (se pot cumpara de la posta romana)
  • Copie dupa cartea de identitate in 3 exemplare
  • Actul de proprietate al domeniului in original si copie
  • Taxa de 8 lei platita la registratura (ghiseul 2, etaj 1)
  • Document tip de la secretariat (ghiseul 1, parter)

Documentele se vor depune intr-un dosar sina la directia taxe si impozite.

Dupa aprobarea dosarului in termen de 45 zile calendaristice se va reveni pentru ridicarea deciziei de impunere.

 

lol =)) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, caii said:

Odata cu intrarea in vigoare a protocolului cetatenii vor fi obligati sa inregistreze domeniul/domeniile in 30 de zile calendaristice la directia taxe si impozite de care apartin.

Documentele necesare sunt:

  • Cerere scrisa in atentia directorului tehnic al institutiei
  • Taxa de 3 lei platita la trezorerie
  • 2 timbre fiscale de 2 lei (se pot cumpara de la posta romana)
  • Copie dupa cartea de identitate in 3 exemplare
  • Actul de proprietate al domeniului in original si copie
  • Taxa de 8 lei platita la registratura (ghiseul 2, etaj 1)
  • Document tip de la secretariat (ghiseul 1, parter)
  • Declaratie pe proprie raspundere din care reiese ca sunteti cu plata impozitelor la zi

Documentele se vor depune intr-un dosar sina la directia taxe si impozite.

Dupa aprobarea dosarului in termen de 45 zile calendaristice se va reveni pentru ridicarea deciziei de impunere.

Pentru fiecare domeniu se va depune cate un dosar separat.

 

 

Treaba se poate rezuma prin:

 

1jndb6.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, caii said:

Odata cu intrarea in vigoare a protocolului cetatenii vor fi obligati sa inregistreze domeniul/domeniile in 30 de zile calendaristice la directia taxe si impozite de care apartin.

Documentele necesare sunt:

  • Cerere scrisa in atentia directorului tehnic al institutiei
  • Taxa de 3 lei platita la trezorerie
  • 2 timbre fiscale de 2 lei (se pot cumpara de la posta romana)
  • Copie dupa cartea de identitate in 3 exemplare
  • Actul de proprietate al domeniului in original si copie
  • Taxa de 8 lei platita la registratura (ghiseul 2, etaj 1)
  • Document tip de la secretariat (ghiseul 1, parter)
  • Declaratie pe proprie raspundere din care reiese ca sunteti cu plata impozitelor la zi

Documentele se vor depune intr-un dosar sina la directia taxe si impozite.

Dupa aprobarea dosarului in termen de 45 zile calendaristice se va reveni pentru ridicarea deciziei de impunere.

Pentru fiecare domeniu se va depune cate un dosar separat.

 

 

SUBLIM! :))=)):))=)):))

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, caii said:

Odata cu intrarea in vigoare a protocolului cetatenii vor fi obligati sa inregistreze domeniul/domeniile in 30 de zile calendaristice la directia taxe si impozite de care apartin.

Documentele necesare sunt:

  • Cerere scrisa in atentia directorului tehnic al institutiei
  • Taxa de 3 lei platita la trezorerie
  • 2 timbre fiscale de 2 lei (se pot cumpara de la posta romana)
  • Copie dupa cartea de identitate in 3 exemplare
  • Actul de proprietate al domeniului in original si copie
  • Taxa de 8 lei platita la registratura (ghiseul 2, etaj 1)
  • Document tip de la secretariat (ghiseul 1, parter)
  • Declaratie pe proprie raspundere din care reiese ca sunteti cu plata impozitelor la zi

Documentele se vor depune intr-un dosar sina la directia taxe si impozite.

Dupa aprobarea dosarului in termen de 45 zile calendaristice se va reveni pentru ridicarea deciziei de impunere.

Pentru fiecare domeniu se va depune cate un dosar separat.

 

Mai face coana floricica site-uri pe ro =)) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...