Jump to content
zbeng

Nu e hack ;)

Recommended Posts

I Parte teoretica

1. Introducere

Cred ca nu o data ti s-a intamplat sa fi sunat(sa ti se dea bipuri) de catre o anume persoana la ore total nepotrivite.

Initial, glumele de genul acesta se faceau cu numar ascuns.

Mai nou, pentru ca in Romania oricine poate cumpara o cartela prepay cu numar, nesolicitandu-i-se datele de indentitate, aceste glume se fac si cu numarul la vedere pentru ca se gandesc: Eh, nu are ce sa imi faca.

2. Cum poti afla cine este ?

Daca il suni, te poti alege maxim cu injuraturi.

Daca suni la Orange/Connex/Zapp/etc, pe langa faptul ca, daca este prepay, nici ei nu stiu cine este, daca este abonat, nu o sa iti dea nici un fel de informatii si nici nu o sa te ajute pentru ca nu pot sa restrictioneze accesul respectivului la numarul tau si nici nu il vor sanctiona pe acesta.

Deci, nici asa nu merge.

Ce poti sa faci ,insa, este sa il suni tu, insa nu din partea ta...

Ce s-ar intampla daca l-ai suna si i-ai spune ca lucrezi la Orange/Connex/Zapp in functie de reteaua al carei client este el ?

In primul rand, nu ti-ar inchide telefonul si nu te-ar injura, te va asculta.

Bun, ce ii vei spune ?

Un principiu pe care va trebui sa il aveti in vedere este faptul ca daca vrei sa obtii ceva de la cineva, trebuie sa il determini pe acesta sa isi doreasca sa faca acel lucru. O sa numim acest principiu "DORINTA IMPUSA"

Am folosit deja acest principiu cand ne-am prezentat drept un angajat al companiei de telefonie mobila. I-am impus dorinta de a discuta cu noi.

Acum, ca sa revenim, ii vei spune ca ai primit o sesizare din parte ta, tu cel real(ii spui si numarul de telefon), si ii spui ca este o problema foarte serioasa pentru el pentru ca daca nu o rezolva cu tine, tu - cel real, se va duce la politie si, probabil, vi se va impune voua, ca si companie, sa ii restrictionati accesul in retea. (El va capata un real interes in discutie datorita DORINTEI IMPUSE)

Odata lamurite aceste aspecte, ii ceri informatii de confirmare pentru a te asigura ca vorbesti cu titularul numarului de telefon. Prin acestea, practic, vei obtine ceea ce te intereseaza: cine e, de unde e +, daca vrei sa te si distrezi, o gramada de alte informatii.

II Parte practica - exemplu

Il suni de pe un numar de mobil (de preferat frumos ca si forma) apartinand aceleiasi companii de telefonie mobila.

Tu: Buna ziua! Sunt "Valentin Dumitrascu" de la "Orange"! V-as ruga sa imi acordati 2-3 minute intrucat este o problema legata de numarul dvs de tel.

El: Buna ziua, sigur, spuneti...(DORINTA IMPUSA)

Tu: Am primit o sesizare de la un client de-ai nostri/Connex/Zapp care ne-a marturisit ca este agasat de apelurile dvs la ore nepotrivite. Am sa va spun si numarul dumnealui de telefon: 0744xxxxxx.

Problema este ca daca nu reusim sa rezolvam impreuna aceasta problema, dumnealui este hotarat sa va faca o plangere la politie, iar noi vom fi obligati sa va oprim accesul la retea.(DORINTA IMPUSA)

El: Dar nu l-am sunat. E o greseala

Tu: Am verificat logurile si intradevar sunt apeluri la ore nepotrivite (ii dai exemple - ai de unde).

In primul rand, as dori sa ma asigur ca discut cu titularul acestui nr. de tel. Am sa va cer sa imi confirmati cateva informatii.

El: Da, eu sunt.

Tu: Bun, spuneti-mi, va rog, daca este vorba de un abonament Orange sau de un Prepay.

Cazul 1:

El: Este un abonament.

Tu: Intradevar. Spuneti-mi pe ce nume este acest abonament.

El: Popescu Catalin.

Tu: Bun...spuneti-mi adresa pe care va vin facturile.

El: Strada Infractorului, nr. 666......

Tu: Exact. Am sa va rog pentru evitare oricarei probleme sa nu il mai deranjati, eu considerand sesizarea dumnealui ca fiind rezolvata.

El: Sigur, va multumesc mult !

Tu: Si eu va multumesc si va urez o zi buna. La revedere!

El: La revedere !

Cazul 2:

El: Este un prepay.

Tu: Da, asa este. Eu consider ca sesizarea dumnealui a fost rezolvata. Am sa va rog sa imi spuneti pentru fisa mea numele dumneavoastra si localitatea in care va aflati pentru a incheia documentele necesare. Astfel reclamantul se va asigura ca totul este ok. In atare conditii, nu o sa va mai reclame la politie.

El: Popescu Catalin din Bucuresti.

Tu: In regula, va multumesc mult pentru sprijin. Va urez o zi cat mai placuta si imi cer scuze pentru eventualele neplaceri. La revedere.

El: La revedere!

Cred ca de acum inainte nu o sa mai aveti probleme de genual acesta.

Link to comment
Share on other sites

hmmm..eu faceam altceva.un cont pe clickatell.trimiteam bazaitorului un messsaj de la vodafone sau orange cu cgestii de genu"felicitari ai castigat o cartela sim cu credit initial de 10 $ bla bla bla ".trimite un mesaj gratuit la 072xxxxxxx cu datele tale personale si o adresa pe care sa primit coletul nostru.si primeam nume cu adresa si blablabla etc.punct

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...