Jump to content
Acidripp

[RST] Free hosting

Recommended Posts

Pentru ca multi stiu ca n-au posibilitatea, dar mai ales pentru ca multumita RST-ului am ajuns unde sunt acum, m-am gandit sa dau ceva inapoi.

Din acest moment, orice membru RST, cu cel putin 50 de post-uri de calitate are din partea mea hosting GRATUIT si aici nu ma refer doar la webhosting, ci, in functie de nevoile fiecaruia, inclusiv VPS, VDS, dedicate sau cloud (in curand).

Toti membrii care au acum hosting de la mine, din acest moment, sunt scutiti de plata cu conditia ca au un singur serviciu gratuit (spre exemplu, daca aveti 3 servere, unul va fi gartuit de acum inainte).

Ideea este ca am fost si eu in papucii vostrii si stiu uneori, cat de greu, daca nu imposibil, va este sa obtineti un webhost sau un server gratuit.

Doresc prin aceasta initiativa sa sustin pe cei care au idei, mai ales de business-uri online, sa se ridice.

Ca orice cacat moka, trebuie sa avem si 2-3 reguli, de bun simt, evident:

1. NU primiti dedicate decat daca dovediti ca aveti nevoie de ele.

2. NU aveti voie sa gazduiti fisiere de tip audio/video (nici macar pentru streaming) daca nu va apartin.

3. Cine foloseste acest serviciu in scopuri ilegale (d-alea de imi bate diicot-ul la usa) va suferi consecintele.

4. Aveti dreptul la UN SINGUR serviciu moka!

5. IMI REZERV DREPTUL de a respinge pe cei care doresc sa gazduiasca servere de jocuri...

La aceste reguli, bineinteles, se adauga si regulamentul de pe site-ul nostru:

NU acceptam, sub nici o forma, urmatoarele:

scamming/phishing, credit-card fraud, website clones, pornography, DoS flood attacks, illegal marketplaces, pirated software, pirated multimedia content, email spam

Serviciile disponibile le gasiti acum pe purehost.ro - Ulltimate hosting sollutions | best anti-DDoS protection | 100% uptime (site-ul este inca in constructie asa ca sa n-aud comentarii).

Cei interesati sunt liberi sa ma contacteze pe urmatoarele cai:

- PM (mesaj PRIVAT) pe forum

- Yahoo!Messenger: th3acidripp3r@yahoo.com

- Skype: softguard.datacenter

Lista beneficiarilor:

yo20063, Eric, em, cheater, sclipici, Cifre, p3tru, Reckon, mad93, robertutzu, Gecko, shaggi, icode, awnly3jhc2g, nSnoopy, hackedss, Wav3

L.E.: NU, NU ofer si domenii GRATIS, wtf guys!

[...] Muie nu vreti gratis?
Edited by Acidripp
  • Upvote 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu te supara, dar nu prea are ce sa caute la rst power, isi avea locul la anunturi importante, sticky cel mai probabil...deoarece oferi un serviciu free.

plus ca o sa se umple de offtopic....

Nu pot face sticky-uri coaie :) nu-s admin :P

cat despre offtopic.... arata-mi un singur post fara offtopic pe tot forumu asta

Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa pui hostingul sub licenta beerware.

Should the user of the product meet the author and consider the product useful, he is encouraged to buy the author a beer "in return" (or, in some variations, to drink a beer in the author's honor).

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce am dorit sa realizez si sper sa pot, este un serviciu de tip open-source hosting unde fiecare contribuie cu ce poate pentru binele tuturor, in viitor doresc sa fac public acest serviciu, adica nu numai pentru membrii RST, insa repet, in ideea de open-source hosting. Urmeaza zilele astea sa fac si un forum (la sugestia lui Nytro care nu m-a lasat sa fac asta pe rst).

Link to comment
Share on other sites

Sa ma scuze nea' Acidripp, dar nu merge nimic la el de mai bine de 10 ore. Nici macar site-ul lui.

Mai bine s-ar axa sa ofere un serviciu de calitate celor care platesc si astea cu free hosting sa faca atunci cand are infrastructura pusa la punct.

Inteleg ca sunt probleme, e la inceput. Dar clientii au dreptul sa stie ce se intampla. Trebuie sa le raspunzi la telefoane si email-uri.

Poate va lasa un review @Cril

edit: nu, nu sunt client, eu incercam sa-l sun sa-i spun sa vorbeasca cu oamenii ce au luat hosting la el. Adica incerc sa-l ajut cu ce se mananca industria de hosting.

Edited by aelius
Link to comment
Share on other sites

Sa ma scuze nea' Acidripp, dar nu merge nimic la el de mai bine de 10 ore. Nici macar site-ul lui.

Mai bine s-ar axa sa ofere un serviciu de calitate celor care platesc si astea cu free hosting sa faca atunci cand are infrastructura pusa la punct.

Inteleg ca sunt probleme, e la inceput. Dar clientii au dreptul sa stie ce se intampla. Trebuie sa le raspunzi la telefoane si email-uri.

Poate va lasa un review @Cril

edit: nu, nu sunt client, eu incercam sa-l sun sa-i spun sa vorbeasca cu oamenii ce au luat hosting la el. Adica incerc sa-l ajut cu ce se mananca industria de hosting.

Am mers la Acid pentru ca toata lumea l-a recomandat aici pe RST, am vazut ca se misca super ok site-urile lui si am zis sa dau o sansa unui viitor posibil provider de hosting.

De la bun inceput comunicarea a fost greoaie, chit ca i-am specificat ca eu vreau sa platesc pentru servicii si nu vreau moca. Am considerat ca omul are viata lui personala si ca n-ar trebui sa-l stresez chit ca in acel moment eu aveam o urgenta(nu intru in detalii). Dupa ce l-a sunat aelius, a intrat pe chat si mi-a dat un PM pe forum ca plata este de 50E/an (~4EUR/luna) pentru un serviciu de tip unlimited. Mi s-a parut o super oferta in comparatie cu ce ofera firmele consacrate pe piata.

Chinul a urmat in aceeasi seara. Sa mut ~20k fisiere mi-a luat aproximativ 9 ore (da, am stat toata dimineata sa mut fisierele ~2GB ale unui client + mail-urile ~6GB ale aceluiasi client). A doua zi mi-a spus sa nu mai folosesc filezilla pentru ca deschide foarte multe conexiuni si ma scotea firewallul(am schimbat IP-ul de aproape 50-60 de ori in acea seara minunata pentru a-mi face datoria) -> desi nicio alta firma nu blocheaza filezilla. Totusi am fost multumit ca a fost baiat cu mine si a intrat sa vorbeasca chit ca nu era obligat sa o faca.

Site-ul s-a miscat fenomenal de bine (nu, nu sunt ironic). Am fost multumit pana la Dumnezeu de viteza si nu exagerez deloc.

Pe urma am vazut ca nu pot trimite mail catre yahoo, l-am contactat pe forum a raspuns dupa vreo 6 ore cum ca in 24 de ore este gata (am primit si un mesaj pe skype sa completez un formular la yahoo, deci e clar ca inca nu s-a rezolvat). In fine, mi-a schimbat aelius niste setari de la MX sa imi vina pe hostul vechi mailurile. Toate bune si frumoase, chiar nu ma deranja atata timp cat clientul meu isi putea primi potentialii clienti pe site si putea comunica cu ei in buna voie.

Astazi de dimineata, ma suna un angajat al clientului si ma anunta ca site-ul nu merge, si bineinteles nici mail-ul. Am incercat sa sun pe 2 numere de telefon diferite, nu a raspuns nimeni. Am incercat si pe skype, la fel. Va dati seama ca eu n-am putut sa dau un raspuns pertinent clientului meu, chit ca i-am raspuns la telefon(norocul meu este ca a fost foarte intelegator cu situatia in care ma aflam). Astfel, toata ziua am fost pus pe drumuri (du-te la client in cealalta parte a Bucurestiului, du-te acasa, iar la client, iar acasa si tot asa).

Nu ar fi fost nicio problema daca mi-ar fi raspuns si ar fi zis: "Ba muie, noi pana maine nu rezolvam problema." sau "Stimate client, din cauza ISP-ului nostru nu putem sti cu exactitate cand va reveni site-ul dumneavoastra". Daca stiam detaliile acestea actionam din timp si nu asteptam 2h pana sa mut totul pe fostul server temporar, pana mi se va activa contul de la mxhost -Pachet complet Linux la 13eur/luna fara TVA-).

Ideea este urmatoarea: Cand recomandati pe cineva pentru suportul extraordinar oferit, nu recomandati doar ca sa primiti un cont de hosting moca. Pe altii ii costa: Pe clientul meu l-ar putea costa aproximativ pierderea a 20 clienti, pe mine m-ar fi putut costa pierderea clientului. Pe Acid, il va costa pierderea mea ca si client + a un review negativ pentru suport.

In concluzie:

0/10 suport

10/10 viteza server (cand merge... daca merge)

Concluzie: Nu cumparati servicii ieftine. Fie suportul este praf, fie face overselling.

// As dori oficial un refund, avand in vedere ca site-ul a functionat fix 3 zile si nici macar la capacitate maxima(fara server de e-mail bun). Si de asemenea doresc stergerea tuturor datelor(fisiere, baze de date, mailuri).

// Sper sa fiu singurul client nemultumit al lui. Si sa-i mearga cat mai bine pe viitor.

Edited by Cril
Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu , cand lucram ca web designer , de am pierdut vreo 5 clienti , nu am salvat pe host arhivele sau nu am facut un backup , si m am trezit impreuna cu echipa ca a picat tot hostu , si dupa ce am sunat vreo 2 zile la rand , clientii nu mai aveau rabdare , vroiau sa vada ce am terminat din site-uri , ne suna cel care administrator la hosting , si ne a spus , ca din cauza unor probleme s-au sters mai multe conturi , un atac de al unor crackeri bla bla. Trebuie sa selectezi bine cu cine operezi in aceste domenii , ca daca nu , poti ramane cu buza umflata. Pe acid nu l cunosc personal , dar am auzit ca are mici probleme ,nu stiu mai multe si nu vreau sa discut despre asta. Acid suntem cu tine!

Link to comment
Share on other sites

Sunt client vechi, nu au fost niciodata probleme, am 10 luni de cand am un server dedicat, supportul a fost ok 8/10 (spun asta, pentru ca nu era tot timpul, dar omul mai doarme, mai mananca, mai are treaba, viata sociala, in rest totul a fost ok), tind sa cred ca s-a intamplat ceva.

Sa speram ca nu s-a intamplat nimic grav si ca totul se va rezolva cat mai curand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...