Jump to content
io.kent

(/*/=) Microsoft (xss) persistent

Recommended Posts

Nu ai inteles ce ai vrut sa zica.Explica-i si error 404 daca tot ai inceput.

probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil probabil

ontopic: Felicitari !

Link to comment
Share on other sites

Plot twist: Aerosol si io.kent sunt una si aceeasi persoana. Ceea ce e uimitor, pentru ca a resusit sa primeasca VIP pe 2 conturi.

Am cautat si eu pe google ce inseamna "413 persistent". RST pe primul loc, cu topicul asta...

Nu sunt @io.kent :|

Cum poti spune asta fara sa fie adevarat?

Link to comment
Share on other sites

Regula noua nescrisa.

Cine-si mai inchide topicul dupa ce a generat o pagina intreaga de cacat pe index, are ban 14 zile. Ori va stergeti tot, ori incercati sa rezolvati problemele. Nu mai fugiti de ele ca raman conflicte nerezolvate intre useri si apar peste noapte telenovele.

Regula noua nescrisa:

Daca Gecko raspunde intr-un topic de cacat, atunci el e de cacat si suje pula.

Muie Fraerosol.

O mie de euro pentru @io.kent fara numar.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...