askvrait

RST ATACA ISIS!!!!!!!!

Român?:

Comunitatea RST (Romanian Security Team) a declarat r?zboi Statului Islamic.

în urma incidentelor din ultima vreme, culminând cu atacurile din Paris, RST se aliaz? cu gruparea Anonymous împotriva ISIS.

Alexandru Dinu (fiind cunoscut drept Aerosol, un membru important al RST) declar?: "în ultima s?pt?mân? am adunat informa?ii importante despre mul?i presupu?i membrii ai grup?rii ISIS, acestea fiind puse la dispozi?ia serviciilor de informa?ii din ??rile vestice. în total am descoperit 1523 conturi de twitter ?i facebook apar?inând grup?rii islamice, dintre care 1233 nu mai sunt active în momentul de fa??."

English:

RST (Romanian Security Team) declares war on Islamic State

Following the latest incidents, culminating with the Paris attacks, RST teams up with Anonymous against ISIS.

Alexandru Dinu (also known as Aerosol, an important member of RST) said: "In the last week we have gathered important information on many alleged members of the ISIS group, information made available to the intelligence services of western countries. A total of 1523 twitter and facebook accounts belonging to the Islamic group were discovered, of which 1233 are no longer active."

DATI MAI DEPARTE O MAI GAD !!!!!!

• Downvote 2