Jump to content

KillerMC

Active Members
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

About KillerMC

  • Birthday 10/14/1988

Converted

  • Occupation
    Graphic Designer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

KillerMC's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputation

  1. PROBLEMA 1. S? se realizeze un proiect Visual Basic prin care s? se efectueze eviden?a activit??ii dintr-un centru de închirieri ?i/sau vânz?ri CD-uri/ DVD-uri/STICK-uri/parola de acces pentru desc?rcare (download) de filme, muzic?, documentare, sau link-uri pentru consultan?? sau asisten?? tehnic?, îndeplinind cel pu?in urm?toarele func?ii: a) accesul la prelucr?ri se face pe baz? de parol?, pe nivele de acces, cu o list? actualizabil? de membri pentru fiecare nivel, dintr-o form? de prezentare a produsului ?i al firmei la care se aplic?. Dup? un num?r de încerc?ri, maxim 5, se blocheaz? toate accesele, controalele din prima form?, exceptând butonul exit. Printre formele de prelucrare, una îndepline?te func?ia de form? dispecer ce trebuie s? con?in?: - un meniu Text; - bare de instrumente (pentru fiecare op?iune din meniu câte un buton, shortcut, în bara de instrumente); - o caset? ComboBox cu “Tipuri de produse sau servicii puse la dispozi?ie” (exemple: filme, muzic?, documentare …) ?i “All” (toate); - o caset? list? cu “Denumirile produselor/seviciilor disponibile”, filtrat? prin criteriul ales la “Tipuri de produse sau servicii” (numai acel tip se afi?eaz?); - o caset? cu prezentarea sumar? a descrierii produsului/serviciului selectat la un moment dat (numai una) în lista de produse sau servicii; - o caset? cu numele actorilor/membrilor forma?iei de pe caset?, expertilor; - o caset? cu imagini exemplu diespre/din produs sau serviciu. Meniul trebuie s? con?in? minimal op?iunile: a. set?ri, la care se deschide un submeniu cu op?iunile: o parole – declan?eaz? un dialog în care se seteaz?(stabilesc) toate parolele o path – declan?eaz? un dialog în care se seteaz? calea folderului de fi?ier (unde vor fi salvate/de unde vor fi accesate fi?iere); o culori – declan?eaz? un dialog în care se seteaz? culorile pentru toate controalele din toate formele de lucru; o imagini – declan?eaz? un dialog în care se seteaz? ce imagini sunt afi?ate (fiecare firm? poate s?-?i pun? imaginile proprii în forma dispecer) + imagini representative; o texte – denumirea firmei unde e instalat produsul, reclame etc. o bare de instrumente (ce anume bare de instrumente se doresc vizibile pe forma de lucru) b. opera?iuni curente, la care se deschide un submeniu cu op?iuni: o înregistrare client nou – se deschide o form? în care se preiau datele necesare pentru un nou client (nume, prenume, adresa, buletin, cod numeric, telefon etc). Se presupune c? i se elibereaz? o legitima?ie cu un num?r de la 1 la 9999. Se vor salva într-un fi?ier. La sfâr?it se întreab? dac? acel client dore?te s? închirieze (dac? da, se trece la închiriat) sau sa solicite un produs /serviciu o închirieri (condi?ii special de utilizare) la un client vechi, identificat dup? num?rul de legitima?ie sau dup? codul numeric personal, etc. Se selecteaz? alegerile, pe perioada dorit?, cu pre?ul stabilit anterior. Se va face ?i monetarul (câte bancnote a dat clientul, ?i de care, câte bancnote a dat rest casierul ?i de care, câte bancnote sunt în cas?, ?i de care). o Return?ri produse închiriate – cu scoaterea din eviden?a clientului a elementelor returnate, cu plata penaliz?rilor pentru casetele returnate cu întârziere. Se va face ?i monetarul. c. Rapoarte, la care se deschide un submeniu cu op?iunile: o Toate produsele/serviciile (se afi?eaz? ordonat dup? anumite criterii) o Produsele/serviciile distribuite ordonate dup? anumite criterii; o Produse închiriate (se afi?eaz? ordonat dup? nume, dup? data închirierii, dup? data de returnare, la un client); 4 o Clien?i (se afi?eaz? ordonat dup? anumite criterii); o Restan?ieri /sau client care utilizeaz? produsul/serviciul dup? expirarea perioadei acordate (se afi?eaz? ordonat dup? anumite criterii); o Produse de returnat, produse sau servicii c?rora le expir? perioada de utilizare (se afi?eaz? ordonat dup? anumite criterii) de la cine ?i de când; o Istoric - client/clien?i cu casetele închiriate - produse/servicii cu num?r de închirieri/achizitii fiecare; - încas?ri (total / pe caset?); - penaliz?ri (total / pe caset? / pe client); - nereturnate/utilizare dupa expirarea perioadei specific permisiunii de utilizare. d. Gestiune, un submeniu care con?ine: o Fi?a produsului sau serviciului; o Intr?ri de produse/servicii noi; o Cas?ri/iesiri de produse/servici; o Preluarea de monetar (se las? în cas? doar pentru rest). PROBLEMA 2. S? se realizeze un proiect Visual Basic prin care s? se efectueze analiza unui text preluat de la tastatur?, din clipboard sau dintr-un fi?ier ?i s? se identifice cu memorare frazele, cuvintele ?i caracterele folosite în text. S? se contorizeze de câte ori apare fiecare dintre acestea. Accesul s? se fac? pe nivele de prelucrare pe baz? de parol?, cu membri multipli, actualizabile. Datele de intrare ?i rezultatele s? se trec? pe supor?i de memorie extern?. Astept oferte
  2. Cred ca te pot ajuta eu daca nu este prea complicata treaba...stau prost cu timpul nu de alta. Urca schita undeva si da mai multe detalii, cam ce-ti trebuie exact.
  3. Mie nu-mi merge... Dau pe start si nimic.
  4. Si eu lucrez tot in SketchUp. Mai poti folosi AutoCAD.
  5. Nimeni nu se naste invatat, nimeni nu le stie pe toate, dar daca nu stii sau nu vrei sa asculti ce iti spun unii...probabil o sa le dai dreptate la un moment dat. Bine aici intervine o discutie filosofica, daca cei care iti spun nu iti spun bine sau n-au experienta bla bla... si nu este cazul de off topic Si eu am avut tot felul de experiente la tipografiile din orasul meu, ca am fost la toate...si am intanlit oameni care mai de care. Sunt asa de sictirit incat mi-as face propria tipografie daca ar fi sa incep o afacere, chiar daca sunt mai multe in oras Sa speram ca microbu sa nu aiba parte de asa ceva. Dar hai sa nu exageram, ca nu luai ban oricum ceva discutii tot erau @microbu: Prin urmare, daca lucrai vectorial si combinai cu PS daca era nevoie scapai de cel putin cateva probleme: nu mai erai nevoit sa pierzi timpul facand acest topic sau sa astepti pana se incarca proiectul (timp in care puteai sa lucrezi); evitai eventualele blocaje; puteai sa salvezi foarte simplu sau sa faci un preview pe care sa i-l arati clientului, fara probleme; nu mai aveai dificultati nici cu spatiul de stocare; treaba mergea mai repede...si probabil scapai de viitoarele probleme de la tipografie, depinde ce fel de oameni gasesti acolo...ca sunt unii care iti printeaza aiurea, fara sa-ti dea vreun sfat sau sa-ti spuna "vezi ca nu iese bine acolo" sau "vezi ca o sa iasa pixelat", etc...chiar nu le pasa. Poate ne arati proiectul si te ajuta coffee cu vectorizarea, sau te ajut eu, desi cred ca este cam greu la dimensiunea aia (1.9gb).
  6. Stie Birkoff ce stie! De obicei cand printezi (ceva mai mare sau nu) lucrezi cu programe vectoriale pentru ca nu mai inatmpini problemele legate in principal de dimensiune in sine (rezolutie, dpi) dar si de dimensiunea proiectului care este direct proportionala cu viteza "de miscare" a programului. De exemplu un proiect realizat vectorial la o dimensiune de 3cm X 3cm poate fi printat si la 30m X 30m sau orice alta dimensiune (3km X 3km prin absurd) fara sa se pixeleze sau sa se piarda claritatea. Majoritatea tipografiilor, daca nu toate, lucreaza vectorial. Dar...fiind si eu pasionat de design, asta fiind ocupatia mea care ma ajuta sa mai fac un banut, chiar te inteleg! Am tot lucrat la rollup-uri, bannere si mai stiu ce chestii de genul (dimensiuni mari) si, chiar daca e o chestie care probabil da dovada de neprofesionalism, am preferat sa lucrez aiurea in PS, sa astept 5 ani pana mi se incarcau proiectele, sa ma obisnuiesc sa astept cand se blocheaza programul din cauza dimensiunii proiectului si alte chestii de genul pentru ca in Illustrator, Corel sau mai stiu eu ce programe vectoriale nu o sa obtii vreodata ce obtii in PS, mai ales cand vine vorba de imagini/poze, umbre, contrast, culori, detalii, chestii...lucrez destul de complex, sunt perfectionist, cred ca ma intelegi Cel mai des folosesc combinatia PS cu Illustrator, pentru mine este cea mai fiabila. Deci, fiind perfectionist si avand tot felul de idei aiurea (daca il vede cineva mai de aproape la cat e lumea de distrusa si la cati mancatori sunt si zice ceva gen ia uite ma ce naspa lucreaza asta, pixelat "a?ea"), daca as fi fost in locul tau as fi lucrat pe 300dpi chiar daca stateam 15-20 de min pana mi se incarca proiectul si alte chestii Acum este alegerea ta, tu stii care este complexitatea si importanta proiectului.
  7. Recomand si eu tot Driver Genius. Il folosesc de cativa ani si nu prea am avut probleme cu el.
  8. @Spyked: Omul a dat si el in sfarsit o idee, a spus ca-i place v8 al tau si am facut ce a cerut, ce-i place...ceva in genul ala @dark87: Este un logo non-comericial ce nu apartine unei firme. Daca omul asta cere, simbolurile respective, ce am fi putut face? De asta are nevoie.
  9. Alta varianta: http://img825.imageshack.us/img825/7606/czcj.jpg *Orice modificare este posibila LE: Ceva mai colorat: http://img844.imageshack.us/img844/6993/28dp.jpg
  10. @Mandrake1942: Comanda a fost pe aliexpress nu? Momentan am dat comanda prin firma de intermedieri. Nu prea am avut chef sa ma complic si vreau neaparat obiectul cu pricina Cand o sa mai strang ceva banuti o sa dau o comanda "pe cont propriu". Va tin la curent. --------------------------------------------------------------------- LE: Nu am mai facut comanda prin intermediul celor de la "comenzi-china.ro". Mi-a mirosit putin (mai mult) a teapa si am dat in cele din urma comanda personal. Plus ca am mai economisit 45$ si am prins si reducere la produs Am primit ceva detalii si ajutor aici pe forum si am mai observat ca cei de la aliexpress au Buyer Protection - We only release your funds to the seller AFTER you confirm you are satisfied with your purchase / Full Refund if you don’t receive your order / Refund or Keep items not as described / Full Refund if product isn't received in 60 days. Am ales produsul, metoda de livrare (China Post Air Mail ~12$), am facut comanda, am completat adresa, am platit cu cardul, plata a fost verificata dupa 24 de ore, produsul a fost trimis dupa 2 zile de la confirmarea platii, am primit tracking code-ul care a putut fi verificat dupa 5-6 zile. Recomand verificarea codului pe www.track-chinapost.com pentru ca pe site-ul oferit de ei statusul se mai blocheaza sau nu primiti unele informatii. Tracking: Dupa cateva zile in care ramasese blocat si pe acest site, statusul a fost actualizat. Coletul a ajuns in Romania. A durat aproximativ 25 de zile sa ajunga (din momentul in care am facut comanda online). Am putut sa verific codul pe site-ul Postei Romane http://www.posta-romana.ro/posta-romana/servicii-online/track-trace.html pentru detalii exacte. Tracking: Pe 29.08 (joi dupa-amiaza) coletul a ajuns la oficiul postal vamal din orasul meu. Problema este ca se pot ridica colete externe doar joia - program scurt de 2 ore dimineata - deci a trebuit sa astept o saptamana degeaba...Romania, ce sa facem. Nu am fost avizat absolut deloc cu toate ca in calculator apaream avizat si reavizat. Daca nu verificam tracking code-ul si nu mergeam eu sa intreb puteam sa astept mult si bine, aveti grija la asta! La posta am fost intrebat ce trebuie sa primesc, valoarea produsului* si am fost pus sa desfac coletul cu un "cutit"...cel putin clasic...maner din corn de caprioara si lama tip epoca de piatra: http://img11.imageshack.us/img11/6685/dbk2.jpg Am desfacut coletul (impachetat chiar foarte bine), a verificat doamna de la vama, totul ok. Am fost putin uimit cand am vazut ca produsul arata chiar mai bine decat in poze, foarte bine finisat (si functioneaza impecabil). Am platit 2 lei 30 vama si am plecat fericit acasa *De retinut: Vorbiti cu vanzatorul sa trimita ca GIFT iar la sectiunile "Value" si "Total value" de pe colet sa treaca o valoare mica (15-20$) si sa nu puna vreo factura/chitanta sau ceva pe care sa scrie valoarea reala a produsului, altfel s-ar putea sa platiti taxe mari sau foarte mari (in functie de toanele celor de la posta/vama). Intrebati vanzatorul ce valoare a pus ca sa stiti ce spuneti cand sunteti intreabati de valoarea produsului. Incercati sa vorbiti cat mai frumos cu persoanele de la posta, daca puteti sa le si lingeti eventual in..dos ca nu stiti peste ce nebuni dati si va pun sa platiti aiurea. Produsele ce depasesc valoarea de 10 euro nu sunt scutite de taxe...mai mult nu stiu inca sa va spun si nu sunt curios sa aflu prea curand. Cert este ca am mai facut inca vreo 5 comenzi si mai am cateva de facut Tracking complet:
  11. @livestyle: Ai comandat ceva si n-a fost bine?
  12. Am trimis eu o intrebare...sa vedem care e treaba.
  13. Am inteles acum Imi amintesc si eu ceva de celalalt topic, ia sa-l caut ca-s curios. Multumesc!
  14. @bodostyle de pe ce site ai comandat din China? Ce sfat poti sa-mi dai...sa incerc sa comand eu direct sau sa comand prin firma de intermedieri? (vezi prima postare)
  15. Deci pe DX este destul de bine din cate inteleg de la @albertynos. Mai astept o parere de la @ionutcristea. Am vazut ca au si telefoane Nokia, or fi originale? Sunt curios sa vad ce zice @Bytzzu despre Aliexpress.
×
×
  • Create New...