Am incercat si eu metoda asta si am strans vreo 9000 de intrabari in doua zile. Timp in care am analizat si eu codul pentru syscode.swf. Am cautat pe acolo dar nu pot sa gasesc care este raspunsul corect pentru intrebari grila. Stiu ca variantele de raspuns se afla in _level3.QUESTIONWIN.ANS1.TEXT, 2, 3, 4. (Apropo pentru cei carora nu le merge sa afle intrebarea in browser... sunteti pe alta pagina. javascript:alert(window.frames[1].document.client.GetVariable("_level3.QUESTIONWIN.QUESTION")). Daca sunteti pe pagina cu cele doua frame-uri.) Aceasta este echivalenta functiei in care game.tipresulttag.GOOD este stocat in QUESTIONWIN.CORRECTANIM.VALUE.VALUETEXT. game.SqSetupAnswerResult = function () { var _loc3; var _loc2; gsqc.AddPlaySound("question_resultsappear", false); _loc3 = gsqc.AddTweenObj("-FADEOUTWRONGS"); _loc3.Start = function () { var _loc2; for (var _loc2 = 1; _loc2 <= 4; ++_loc2) { if (_loc2 != convNumber(game.answerresulttag.GOOD)) { this.AddTween(gmap.QUESTIONWIN["ANS" + _loc2], "_alpha", mx.transitions.easing.Strong.easeIn, 100, 40, 1, true); } // end if } // end of for }; _loc3 = gsqc.AddObj("-SOUNDS1"); _loc3.Start = function () { var _loc2 = convNumber(game.answerresulttag.GOOD); var _loc1 = gmap.QUESTIONWIN; if (_loc1.myanswer == _loc2) { if (GetConfigNumber(["NOHALLELUJAH", "NOHALLELUJA"]) == 1) { gsound.play("question_win2"); } else { gsound.play("question_win"); } // end else if } else if (_loc1.myanswer >= 0) { gsound.play("question_lose"); } else { gsound.play("question_neutral"); } // end else if gsqc.NextAnim(); }; _loc3 = gsqc.AddObj("-FLASH"); _loc3.Start = function () { var _loc1 = gmap.QUESTIONWIN; _loc1["ANS" + convNumber(game.answerresulttag.GOOD)].FLASHER.gotoAndPlay(1); gsqc.NextAnim(); }; gsqc.AddDelay(4000); game.waitsequenceend = true; }; Dupa cum vedeti game.answerresulttag.GOOD nu este pus nicaieri. Doar se da play pentru FLASHER-ul corespunzator. Intrebarea mea pentru voi (nu cred ca Ryuk o raspunda) este cum pot sa aflu valoarea pentru game.answerresulttag.GOOD. Partea cea mai nasoala este ca eu nu stiu cum a ajus el la concluzie ca gmap este incarcat in _level3. Altfel as putea sa aflu cum sa accesez "game...". Defapt as fi fericit daca as afla care este _currentframe-ul pentru FLASHER.