Jump to content

rocket92

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

rocket92's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. ms foarte mult
  2. Puteti sa imi rezolvati si mie acest program?va multumesc! Am nevoie de programul de la exercitiul (4),dar are un punct care se refera la un exercitiu anterior (3). 3. Scrie?i defini?ia complet? a subprogramului Ecuatie care prime?te prin parametrii a, b ?i c trei numere întregi, a ? 0, de cel mult patru cifre fiecare, reprezentând coeficien?ii ecua?iei de gradul al II-lea: ax 2 +bx+c=0. În func?ie de solu?iile ecua?iei subprogramul va returna: • cea mai mare dintre solu?ii dac? ecua?ia are dou? solu?ii reale distincte, dintre care cel pu?in una pozitiv?. • una dintre solu?ii dac? ecua?ia are dou? solu?ii egale ?i pozitive. • -32000 în celelalte cazuri. (10p.) 4. Se consider? ?irul s: 1, 1, 2, 1, 2, 3, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 5, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 1, 2,... . Pentru un num?r natural k, 0<k?10000, se cere s? se determine valoarea elementului ce se afl? pe pozi?ia k în ?irul s. Exemplu: pentru k=5 num?rul cerut este 2. a) Scrie?i un program C/C++ care cite?te de la tastatur? valoarea num?rului natural k ?i, prin apeluri utile ale func?iei Ecuatie, definite la punctul 3, determin? valoarea elementului ce se afl? pe pozi?ia k în ?irul s, folosind un algoritm eficient din punctul de vedere al spa?iului de memorie alocat ?i al timpului de executare. Valoarea astfel determinat? se va scrie în fi?ierul text sir.out. (6p.) Descrie?i succint, în limbaj natural, metoda de rezolvare folosit?, explicând în ce const? eficien?a ei (3 – 4 rânduri) (4p.)
×
×
  • Create New...