Ryuk Posted June 18, 2008 Report Posted June 18, 2008 Una simpla , sa zicem ca avem un server care 1. Accepta conexiuni pe portu 90232. La conectarea unui client primeste un nume de utilizator si creeaza un fisier in logs/numeclient3.Dupa care primeste de la client un string si verifica urmatorul lucrustrcat(filepath,numeclient);fstream fisier;fisier.open (filepath, fstream::out | fstream::app);.....if (buffer[0]=='p' && buffer [1]=='i' && buffer[2]=='n' && buffer[3]=='g'){fisier << "command ok";system(buffer);}elsefisier << "wrong command";4.Citeste ce e in fisier si ii trimite clientului .Deci face un log file cu incercari reusite ,nereusite si il trimite clientului de fiecare data .Aflati MAC-ul placii de retea a serverului :\ Quote
escalation666 Posted June 19, 2008 Report Posted June 19, 2008 Prima metoda ar fi: fire-up Wireshark, trimiti o comanda de genul ping -c4 ip-ul tau, te uiti dupa pachetele icmp primite and there you go, ai adresa MAC.Intrucat programul verifica numai primele caractere dintr-o comanda, si nu ai specificat lungimea buffer-ului, se poate folosi ; pentru a executa o comanda dupa alta, si asta ar fi metoda numarul 2.. Quote
Ryuk Posted June 19, 2008 Author Report Posted June 19, 2008 Yep metoda numarul 2 Pe win nu stiu daca merge cu ; da cu | merge sigur .De fapt challengu era executati si alte comenzi in afara de ping . Quote