Jump to content
MaHaReT

3 Trucuru pt 3 jocrui

Recommended Posts

Truc Splinter Cell : Shade Model 3.0 - Chaos Theori este unul din primele jocuri care utilizeaza tehnologia Shade Model 3.0. SM3 a ramas pana acuma rezervat placilor Nvidia din seria 6xxx - daca vorbim din punct de vedere grafi, posesorii de Nvidia profita mai mult de Splintel Cell. Daca ati activat SM3 in setarile avansate, apare un alt meniu Shader Options. Aici puteti activa alte patru setari: HDR (High dynamic range) si Tone Mapping pentru contrastedeosebite de realiste si iluminari naturale la diferente mari intuneric-lumina , Parallax Mapping (numit si Virtual Displacement Mapping, ajuta la afisareaunor texturi foarte plastice) si Soft Shadow. In timp ce Soft Shadow si Parallax Mapping ruleaza destul de bine incepand cu 6600GT, cu HDR activat, viteza scade chiar si pe 6800 Ultra sub 25 fps , deci mai bine dezactivati fuynctia.[umbrele contribuie mult la atmosfera din Splinter Cell. Varianta de rezolutie scazuta creste performata , insa scade calitatea vizuala]

Truc GTR: Eliminarea salturilor de afisare - Printre problemele care apar regulat in GTRse numara si saltulgrafice inexplicabile care nu pot fi eliminate nici prin dezactivarea unor obtiuni. Cea mai buna solutie este ascunsa: deschideti fisierul control.ini cu un editor text. Acolo gasiti inregistrarea VBSTRATEGI, care stabileste cum va folositio jocul vertex buffers. Posibile valori sunt 0,1 si 2.

0:setarea conservatoare Cel mai mic framerat , salturi sunt eliminate

1:setare de baza Framerate normal pot sa apara salturi ocazionale

2:setare agresiva Cel mai sensibil la salturi, funcitoniaza insa cel mai rapid

Truc Kotor : Reducerea slowdown-urilor - Cel mai greu loc din Kotor fara indoiala Dantooin. Dtorita programarii cu erori chiar si calculatoarele cele mai performante nu fac fata aici. Ajutoru poate oferi o obtiune care nu este gasita neaparat in setarile grafice. Deschideti cu un editor fisierul swkotor.ini din subdirectorul SWKotor si introduceti randul "disable vertex buffer objects=1".Dupa aceea salturile ar trebui sa fie de domeniul trecutului.[Verdele frumos al ierbii din Kotor2 se poate dezactiva in favoarea vitezei insa lumea si asa goala ar arata mai rau]

Sunt luate din Chip Special : Pc Tuning [nr1 2006]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...