vanish Posted February 24, 2012 Report Posted February 24, 2012 Cum fac in excel 2007 (a nu se confunda cu access)in sheet1 un camp de cautare in care introduc sa zicem cnp pe care il cauta in sheet2 si imi afiseaza cnp+varsta+ocupatie, sub campul de cautare? Quote
jojo123 Posted February 24, 2012 Report Posted February 24, 2012 (edited) Nu ai fost foarte explicit, vrei cu formula, macro sau un script VB?Am facut o proba cu excel 2003formula care o vezi in imagine cauta ce ai scris in A3 in sheet2 si afiseaza in B3 //e un "inceput" , o "dezvolti" tu sa afiseze toate 3, nu prea am dispozitia necesara sa "prestez" excel Edited February 24, 2012 by jojo123 Quote
vanish Posted February 27, 2012 Author Report Posted February 27, 2012 nu imi dau seama ce ai punctat aici cred ca nu m-am exprimat bine. hai sa iti detaliez putin, doar daca te pasioneaza nu pentru a presta.uite cateva din request-urile mele pe alte forumuri, daca stii En iti dai seama:How to move from one sheet to otherby condition? - VBA Express ForumUite si aici ceva folositor poate o sa ai nevoie in viitor daca tot te ocupi de VBA (nu vb)Download search.xlsm Quote
jojo123 Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 Acum am inteles ce vrei, dar vad ca ai rezolvat, eu ma "orientasem" spre o formula//Sugestie--in texbox-ul ala ar fi interesant sa implementezi un "autocomplete" sa filtreze/completeze pe masura ce tastezi Quote
vanish Posted February 27, 2012 Author Report Posted February 27, 2012 (edited) Nu am rezolvat sunt programator de nivel mediu, ceea ce trebuie realizat acolo implica mai multe sub functii avansate de vba, deci cine ma poate ajuta ofer la schimb sprijin in programare, webprogramming etc..sau material daca imi dovedeste ca se descurcahai sa zicem ca s-a efectuat comparatia de numar unic (filter by condition), cum efectuez mutarea casutelor corespunzatoare in sheet2? Edited February 27, 2012 by vanish Quote