phreak Posted January 8, 2008 Report Posted January 8, 2008 Acest tutorial este pentru cei care sunt interesati de crearea jocurilor in C# folosind XNA Frameworkdetalii despre instalarea Xna aici : http://creators.xna.com/Education/GettingStarted.aspxTutoriale video le puteti gasi aici : http://creators.xna.com/Education/Tutorials.aspxEu am modificat numai functia UpdateInput din tutorialul 2 pentru ca ei il fac special pentru un xbox 360 controller.// nava se controleaza cu sagetile stanga dreapta sus si pentru a urca sau a cobori tasta "M" si tasta "N" protected void UpdateInput() { KeyboardState newState = Keyboard.GetState(); // (newState.IsKeyDown(Keys.Left) verifica daca tasta sageata //stanga este apasata daca da atunci nava se va roti la stanga if (newState.IsKeyDown(Keys.Left)) modelRotation += 1 * 0.05f; else if(newState.IsKeyDown(Keys.Right)) modelRotation -= 1 * 0.05f; // Create some velocity if the right trigger is down. Vector3 modelVelocityAdd = Vector3.Zero; // aici pastram la fel cum dau si ei in tutorial // Find out what direction we should be thrusting, using rotation. modelVelocityAdd.X = -(float)Math.Sin(modelRotation); modelVelocityAdd.Z = -(float)Math.Cos(modelRotation); // dupa cum puteti observa modelPosition este un vector 3D ei dau //doar functiile pentru a se misca in plan dar //puteti adauga si modelVelocityAdd.Y ca mai jos care va ridica sau //cobori nava folosind tastele M si N if (newState.IsKeyDown(Keys.M)) modelPosition.Y -= 0.9f; if (newState.IsKeyDown(Keys.N)) modelPosition.Y += 0.9f; if(newState.IsKeyDown(Keys.Up)) modelVelocityAdd *= 0.9f; else modelVelocityAdd *=0; //folosind butonul enter resetam pozitia navei if(newState.IsKeyDown(Keys.Enter)) { modelPosition = Vector3.Zero; modelRotation = 0.0f; modelVelocity = Vector3.Zero; } // Finally, add this vector to our velocity. modelVelocity += modelVelocityAdd; } Quote