Incerc sa explic cat mai bine prin poze.
1. La munca ma ocup cu ofertare si devize pentru izolarea caselor. Ca sa-mi usurez munca am facut eu un "program" in excel de calcul si generare de devize, oferte si contracte.
Interfata:
In partea de materiale si servicii am materialele si serviciile folosite la o lucrare. Ele se regasesc in Tabul "preturi" si in interfata le aleg cu dropdown (avand mai multe tipuri de folie, band etc. cu diferite preturi). Cum procedez sa aflu un pret pentru o lucrare: - aleg materialele si serviciile aferente acelei lucrari, densitatea, grosimea pe care se face izolatia, suprafata de izolat, manopera, deplasare, numar de muncitori, zile, % pierdere folie, banda, am niste reguli si pt capse, petece, banda de imbinare (cat se consuma pe mp). Dupa ce introduc toate aceste date am rezultatele de mai jos: - nr de saci necesari pentru lucrare(cantitatea in kg / 15 kg cat are un sac), mc material, pret in lei si in euro (folosesc cursul bnr care se actualizeaza singur cand deschid fisierul), profit, cheltuieli, impozit etc...
In partea de jos am - Oferta - Deviz, unde introduc datele manual necesare pentru generarea devizului si a contractului, nume, prenume, email etc..
Asa arata un deviz: care se completeaza automat in functie de ce este in interfata. Exista si un buton cu macro cand il apasam imi salva devizul ca pdf (prefer manual).
Contractul in completez prin mail merge cu datele colectate pret, mp, adresa, avans, total, etc...(deschid wordul cu templateul de contract si se completeaza cu datele din tabul MailMerge.).
Mai este tabul txt in care am partea asta de pe deviz cu etapele de executie (in functie de ce materiale si servicii aleg acel text se schimba) - poza 3.
Tabul Txt:
Ca sa explic mai bine trebuie exact pe fisier.
1.1. Interfata web
Am incercat sa fac ceva eu cu un prieten cu Laravel dar ma depaseste. Ceva de genul vreau cu o baza de date pentru materiale si preturi. Tipurile de materiale care sunt 15 20 maxim. Si datele pentru devizele generate sa le salvez intr-o baza de date cu un search ca sa-mi fie usor sa identific o lucrare cu un pret (sa nu stau sa caut in toate pdf urile cum fac acum). Interfata de unde sa introduc datele si sa generez contact, deviz, oferta etc. In partea dreapta din interfata sa am rezultatele pret, profit, cheltuieli, impozit ... etc
Cred ca am reusit sa descriu ce am acum si ce doresc.
2. Despre suma pot sa spun ca am un buget undeva la 100 - 150 euro.
Folosim o platforma gen Fiverr .... ca sa raspund la restul de intrebari legate de garantie si plata.
Sper ca am reusit sa explic cat de cat ok ce am nevoie. Multumesc @MrGrj pentru ajutor!