Va salut , ieri seara am achizitionat online un Samsung Galaxy S5 si un Smart TV Philips 102 cm led full hd , la preturi extraordinare , apoi mi-am dat seama ca este ceva in neregula si am tot cautat sa verific , dupa verificari am ajuns la concluzia ca aceasta firma poate fi excroaca , asa ca am apelat numarul afisat la ei pe site , dupa o comvorbire cu un asa zis "Operator" intreband-ul cum pot avea incredere si siguranta ca banii pe care i-am folosit pentru a cumpara acele produse nu ii pierd , de ce nu se pot plati produsele prin ramburs sau sa le ridicam direct de la firma , raspunsul lui a fost : asta este singura modalitate de plata iar termenul livrari este de 3 - 4 saptamani , daca odata ajunse produsele si nu corespund cu specificatiile oferite la noi pe site se pot refuza si va inapoiem banii , pentru ca daca am fi facut cu ramburs nu aveam increderea ca cumparatorii sa ridice produsele , odata ce mi-a spus asta deja m-a lasat pe ganduri ca intradevar par a fi excroci pentru ca la asa preturi bune nimeni nu ar refuza . Eu l-am intrebat : Spuneti-mi cum sunt eu sigur ca primesc acele produse si cum sunt sigur ca daca nu sunt in regula primesc banii inapoi ? Aici nu a mai avut raspuns. Apoi i-am spus : As dori sa renunt la comanda , El : Da , trimiteti un e-mail si veti primi confirmarea , imediat dupa ce am trimis e-mail am primit confirmarea anularii si la 2 minute dupa am primit alt e-mail si de la "Libra Internet Bank" ca plata a fost anulata si banii din contul meu vor fi deblocati , intradevar dimineata cand am mers la banca ii aveam blocati , iar pe seara am dat o fuga sa verific si asa a si fost , s-au deblocat , deci tot nu stiu ce sa mai cred , este riscant totusi ... Aveti mai jos cateva screenshoturi View image: 33333333333 View image: 222222222 View image: 11111111