Jump to content

dizzy

Active Members
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dizzy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. dizzy

    Still here

    Hehe, inca mai am contul, nush cand a fost ultima oara cand am intrat sau cati ma mai tin minte dar ..... whoa! contul e inca aici Anyway, am venit sa vad ce mai faceti pe aici .... si ... nu prea vad mare schimbare, inca plin de wannabes si de chestii gen yahoo, mail-uri si etc .. dupa parere mea tot nu e destul de serios, chestiile astea is mici, toys. Cineva interesat de bancomatele diebold si soft-urile de pe ele? now that some nice shit. Anyway, doar va salutam si am dat sfatul meu cel vesnic, treceti la chestii serioase daca chiar vreti sa faceti ceva, dar din pacate ca la orice in romania, pustii de 17 ani care aud "hacker" si vor si ei sunt peste tot, mi-ar fi placut o comunitate elitista, putini dar buni. decat apa de ploaie .... Salutari lui Slick, cu el am vb mai mult in trecut, el poate ma mai stie hehe. Take care and good luck! PS: Stop creating script kiddiez pls, they give us a bad name.
  2. defacing is lame. si in plus nu faci nimic cu fisierul ala ca parolele au shadow. iti trebe shadow nu passwd.
  3. vezi ca sunt programe pe net care rescriu soft-ul , parte mai grea este sa gasesti soft-ul .. de obicei is cu bani .. dar incearca un google search care sa contina si "allinurl:rapidshare" ca poate ai noroc. dar sa stii ca iti pierzi garantia daca rescrii soft-ul. eu am un sony w710i .. si o sa il rescriu si eu ...
  4. dizzy

    tutoriale

    asta tine de lene sa cauti pe mai multe. iar lenea nu e buna. cine vrea sa stie, invatza.
  5. dizzy

    tutoriale

    aseara dupa ce am pus tutorialul meu de asm ... mi-am dat seama ca nu are rost, informatiile din genul ala de tutoriale pot fi oricum gasite pe net, orice poate fi gasit pt cei interesati .. si sugestia mea este ca la sectiunea de tutoriale sa fie NUMAI tutoriale de hacking, nu si chestii de retele, limbaje de programare etc ... astea se gasesc pe net gramada. De exemplu in cazul meu cu asm .. trebuia sa fie un tutorial de dezasamblare si cracking.
  6. Salutare voua cei insetati de asm. Asm e cel mai apropiat de sistem limbaj care exista (din cate stiu eu). Multora li se pare super complicat si de aia m-am gandit sa incep asa usor usor .. cu un tutorial ... si .. deocamdata ma gandesc sa fac si part 2 si 3 si etc ... dar sa vad ce timp am .. oricum .. here is part 1 i guess: Ce vom invata aici : - utilizarea unor functii DOS pentru afisarea pe ecran a unor mesaje; - evaluarea unor expresii aritmetice folosind operanzi intregi pe octet(byte) si pe cuvant (word) 1. Un program pentru afisarea unui mesaj pe ecran. a) format .EXE se va folosi functia de afisare pe ecran 40h functia scrie intr-un fisier sau pe un device Parametrii (sa zicem asa) * BX = identificatorul fisierului * CX = numarul de octeti de scris * DS:DX -> textul (datele) 4C00h este functia de exit din program Int21h e intrerupere dos pentru executarea functiilor. .MODEL SMALL (modelul de memorie folosit) .STACK 100h (rezervam o stiva de 100h (256 in decimal) .DATA (incepe zona de date) mesaj DB ‘Salut!’, 13, 10 (mesajul nostru terminat in crlf (13, 10) lmesaj EQU $-mesaj (lungimea mesajului) .CODE (zona de cod) start: mov ax, @DATA mov ds, ax mov bx,1 mov cx, lmesaj mov dx, OFFSET mesaj mov ah, 40h int 21h mov ax, 4C00h int 21h END start format-ul COM este destul de diferit de EXE. el este in principiu o imagine a memoriei (un segment de memorie). format .COM _text SEGMENT ORG 100h ASSUME cs:_text, ds:_text, es:_text, ss:_text start: jmp inceput mesaj DB ‘Salut!’, 13, 10 lmesaj EQU $-mesaj inceput: mov bx,1 mov cx, lmesaj mov dx, OFFSET mesaj mov ah, 40h int 21h mov ax, 4C00h int 21h _text ENDS END start 2. Evaluare expresii: yy=x+y-24+z data SEGMENT x DB -33 (se dau valorile, in decimal, octal si binar) y DB 14o z DB 110101b yy DB ? data ENDS cod SEGMENT ASSUME cs: cod, ds: data, ss:data start: mov ax, data mov ds,ax mov al,x add al,y (adaugare) sub al, 24 (scadere) add al, z (adaugare) mov yy, al mov ax, 4C00h int 21h cod ENDS END start In acest ultim exemplu s-au folosit segmente de memorie (dupa cum se observa) . Ele trebuie inchise cu "<numesegment> ENDS". iar label-urile (start .. etc) trebuie inchise cu "END <numelabel>" dupa cum observati in toate se gaseste: mov ax, data mov ds,ax asta deoarece ds (data segment) trebuie sa pointeze spre zona de date Dupa cum vedeti nu este un tutorial mura in gura, las la latitudinea celor interesati sa citeasca despre ASSUME, despre MOV, ADD , SUB (sunt foarte usoare) si restul chestiilor care nu le-am prezentat. NU este un tutorial pentru incepatori in programare, este un tutorial pentru incepatori in ASM. Daca cineva vede ca am gresit ceva, il rog sa corecteze.
  7. nu am intrat la tutoriale pana acum. chill.
  8. But he does break down the total number allegedly violated - 235 - into categories. He says that the Linux kernel - the deepest layer of the free operating system, which interacts most directly with the computer hardware - violates 42 Microsoft patents. The Linux graphical user interfaces - essentially, the way design elements like menus and toolbars are set up - run afoul of another 65, he claims. The Open Office suite of programs, which is analogous to Microsoft Office, infringes 45 more. E-mail programs infringe 15, while other assorted FOSS programs allegedly transgress 68. is dusi rau daca au de gand sa faca asta, oricum let them try .. ca dupa ce o sa piarda ... o sa scada mult micro$oft-ul. Long live the penguin!.
  9. fl0 fl0w a scris daca incerci sa te referi la modelul OSI sa stii ca are 7 straturi dupa cum urmeaza : * 1 Layer 7: Application layer (aici se transmit date) * 2 Layer 6: Presentation layer (aici se transmit date) * 3 Layer 5: Session layer (aici se transmit date) * 4 Layer 4: Transport layer (aici se transmit segmente) * 5 Layer 3: Network layer (aici se transmit pachete) * 6 Layer 2: Data Link layer (aici se transmit frames) * 7 Layer 1: Physical layer (aici se transmit biti) Din astea 7 layere, primele 4 de sus fac parte din asa numitele "Host layers" si ultimele 3 din "Media Layers". IP face parte din Network layer si TCP din transport layer. Gata, mi-e lene sa mai scriu. PS: ar mai fii chestii de care m-as putea lua, dar pe bune .. chiar nu am timp de asta.
  10. daca se face cam cum a zis amprenta la "ranguri RST" ... eu zic ca ar merge .. asa ca acum .. nush daca ar dona careva. si plus ca .. nush cati de pe forumul asta stiu sa foloseasca paypal sau au varsta necesara sa detina un card.
  11. nici eu nu stiam dar f bine. astept de 1 an jumate asta
  12. dizzy

    Ranguri RST?

    in totalitate de acord cu amprenta. asta incerc si eu sa fac de cand am venit aici ... mai mult prin critici e adevarat .. dar ... ideea e aceeasi. Trebe cleaned-up forumul. gg amprenta
  13. ce te faci pe pppoe ? trebuia reverse connection. si nush cum treci de alte firewall-uri .. ca doar incepatorii il fol pe ala de la win. nu prea are raza mare de utilizare programul asta ... doar asa de fun in retea si la incepatori .. ceva de genul. si nod32 il vede, my question is why ? ai folosit ceva cod standard sa faci o chestie de care stie nod-ul?
×
×
  • Create New...