Jump to content

swordfish2011

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

swordfish2011's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Mersi go_sword si drealecs de ajutor. Acuma am strans toate informatiile necesare, ma apuc de programare sa vedem ce iese. Va tin la curent! Bafta all -> greetings to go_sword-> te-am judecat gresit ! Jos cu cultura rromilor, si cu ce numar purta Radu al II-lea de la Afumatii de Jos la pantof cand si-o freca noaptea sub clar de luna ! :twisted:
  2. Fratele meu curiozitatea ii impinge pe unii sa descopere America, iar pe altii sa asculte la usa.Mai pe romaneste spus, diferenta dintre mine si tine e ca eu sunt pasionat sa descopar o alta parte a jocului conquiztador (partea de programare), pe cand tu vrei doar sa te joci si sa faci puncte (asta include partea grafica, adica ceea ce vad toti utilizatorii cand se joaca). In alta ordine de idei, eu vreau "sa vad operatiile" care te fac pe tine sa vezi partea grafica! Asa ca poti sa ti-l indesi in f**d CQKill ala, asta daca nu l-ai facut tu, caz in care imi retrag cuvintele de mai sus si iti acord tot respectul! Capish? 1)Ce drq te-a apucat ? 2)Eu ti-am dat un sfat,dar cred ca nu esti destul de mare ca sa intelegi 3)Am zis eu undeva ca am facut cqkill sau ca il am ? 4)De unde ai dedus ca eu joc ca sa fac puncte ?sau ca joc... Omule...eu ti-am dat o alternativa.Ca sa nu te chinui ca fraieru sa faci un bot care sa joace,mai bine deschizi 20 de ferestre(sau tab-uri in caz ca ai firefox) folosind optiunea Test Joc.Intrebarile iti vin astfel in numar mare.tu numai le interceptezi iar apoi le decriptezi.daca nu ai inteles si de data asta...impusca-te ca respiri aer degeaba Daca vrei "sa vezi operatiile" decompileaza swf-ul syscode si uite-te prin scripturi Mai baiete aici nu crestem fasole, aici vorbim de criptare pe 128 biti. Cauta pe oracol (Google) sa vezi ce inseamna, si cand vei avea destule cunostinte, si vei intelege ca procedeul informatic numit criptare este mult mai complex decat capul pe care il folosesti tu acuma ca sa gandesti, o sa iti dai seama ca tot ceea ce ai scris mai sus reprezinta rezultatul esuat al microorganismului din capul tau pe care-l numesti creier. Asa ca invata-l sa gandeasca, si daca totusi nu-ti iese, sa stii ca nu m-am impuscat inca! Am pastrat glontul pentru tine, deoarece se pare ca ai mai multa nevoie de el! Sa-ti las o adresa de mail unde sa ma gasesti, sau te omoara prostia inainte sa ajung eu la tine? :twisted:
  3. Fratele meu curiozitatea ii impinge pe unii sa descopere America, iar pe altii sa asculte la usa.Mai pe romaneste spus, diferenta dintre mine si tine e ca eu sunt pasionat sa descopar o alta parte a jocului conquiztador (partea de programare), pe cand tu vrei doar sa te joci si sa faci puncte (asta include partea grafica, adica ceea ce vad toti utilizatorii cand se joaca). In alta ordine de idei, eu vreau "sa vad operatiile" care te fac pe tine sa vezi partea grafica! Asa ca poti sa ti-l indesi in f**d CQKill ala, asta daca nu l-ai facut tu, caz in care imi retrag cuvintele de mai sus si iti acord tot respectul! Capish?
  4. Stiai ca fiecare intrebare care vine e codificata cu o cheie pe 128 de biti, de unde rezulta ca aceeasi intrebare poate fi criptata in 339.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 de feluri. Inmulteste acest numar cu numarul de intrebari de la conquiztador. Cam mult asa-i? PS. Iti dai seama cum "roiesc" botii aia prin conquiztador? Mersi oricum de sesizare!
  5. SmartSniff. Asa se numeste ! PS. Am ajuns la cocnluzia ca Slick (creatorul Conquiztador Killer-ului), s-a folosit de un bug al serverului ca sa afle raspunsurile, si nicidecum sa va treaca prin cap ca a reusit sa decripteze o cheie pe 128 biti. Mai degraba te trazneste de 3 ori direct in cap, odata iti ia apa casa, si castigi de 2 ori la loteria americana. Peace out.
  6. Intr-adevar ce spui matale aici este corect, numai ca daca si tu citeai cu mai multa atentie decat mine, ceea ce ai afirmat, eu descoperisem deja si am si specificat in postul de mai sus. Sa revin sa ma fac mai inteles: Secventa de cod <ANSWERRESULT PLAYER2="1" PLAYER3="2" GOOD="2" /> eu o receptionez dupa ce toti jucatorii au ales deja o varianta de raspuns (inclusiv eu.). Cu alte cuvinte e ca si cum as face o alegere buna/proasta in viata, iar apoi ai veni si mi-ai confirma ca ceea ce am facut e bine, respectiv rau. Prea tarziu, deja am comis-o => raspunsul e undeva mai sus (si ii codificat bulanjiu'), nush exact unde, da pana la urma ii fac eu sa vorbeasca :twisted: Stiu ei care
  7. Salutare tuturor. Cam asta se intampla cand se pune o intrebare de tip grila la conquiztador: Ce am inteles eu pana aici. Ceea ce se afla intre taguri < /> se numesc mesaje XML plain text. Acestea sunt folosite pentru comunicarea dintre client si server. Dupa cum se poate vedea si mai sus unele informatii vin direct publice(ex:<STATE SCREEN="MAP_RO" STATE="2"), iar altele sunt codificate (cum ar fi intrebarea si variantele de raspuns), asta explicand de ce nu toata lumea are Conquiztador Killer. KEY=cheia cu care sunt codificate rapunsurile si intrebarea.(cheie generata aleator de server pe 128 biti) QUESTION=intrebarea hashuita OP1, OP2, OP3, OP4= variantele de raspuns. Un mic ajutor le cer baietilor din Staff. Din cate vad eu varianta corecta de raspuns vine dupa ce au raspuns toti playerii (e ceva de genu: <ANSWERRESULTS PLAYER1="1" PLAYER2="3" PLAYER3="1" GOOD="2">-se arata ce a raspuns fiecare, si apoi varianta corecta) si nu-mi prea dau seama unde trebuie facuta interceptarea raspunsului corect. Sa fie in secventa asta de intrebare hashuita: sau e in una din variantele de raspuns? O informatie cat de mica ar fi de ajutor, si e binevenita din partea oricui! Ms tuturor.
×
×
  • Create New...