Jump to content
llxXxll

Website Creator

Recommended Posts

Salut , stie cineva un website creator ok prin care pot baga automat slideshowuri si lucruri de genu pe site , Am cunostiinte medii in HTML si CSS doar cat sa creez un site basic normal as putea zice fara animatii si chestii de genu . Sau daca nu un tutorial ceva  m-ar ajuta . Multumesc !

PS: Am incercat WIX dar aparent dupa ce iti faci treaba nu ai acces la CPANEL sa vezi si tu ce ai in cod exact.

Link to comment
Share on other sites

Cum ziceam sunt incepator am ceva planuri nu e problema de host moca ca domeniu si host oricum o sa cumpar :) Orice sfat e bun venit o sa ma interesez cum sta treaba cu Wordpress si sa vad ce fac ca sincer ma am cu css si html dar nu pot face cine stie ce in cod sa apare frumos la ochi  slideshowuri si tot , chiar acum ma  uit de ceva tutoriale. Multam.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, llxXxll said:

Cum ziceam sunt incepator am ceva planuri nu e problema de host moca ca domeniu si host oricum o sa cumpar :) Orice sfat e bun venit o sa ma interesez cum sta treaba cu Wordpress si sa vad ce fac ca sincer ma am cu css si html dar nu pot face cine stie ce in cod sa apare frumos la ochi  slideshowuri si tot , chiar acum ma  uit de ceva tutoriale. Multam.

 

 

Cel mai simplu lucru de pe planeta Pamant si Marte combinat este sa folosesti un CMS, iti arata ca la prosti cum sa il instalezi. De pus plugin-uri si rahaturi inveti de pe net, ca nu s-a nascut nimeni invatat. Nu iti recomand rahaturi d-astea gen weebly, webs, wix, sloboz, pentru ca nu inveti sa faci nimic cu ele. Ar fi bine cand iti faci un site sa si inveti ceva din el.

 

De instalat Wordpress si alte rahaturi gasesti pe net tutoriale cu caruta...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...