DanYeL17 Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 Detin un HTC Desire 526 G , cumparat de 1 an jumatate , dus in garantie de doua ori consecutiv (in ziua in care l-am primit din garantie , l-am dus a doua zi tot acolo..). Dupa ce l-am primit a doua oara din garantie facea mai rau (sunetul nu mai e configurat din telefon , adica sonorul se da fix cum vrea el , procentajul la baterie e varza ( sta la 99% 4-5 ore ,iar la 98 se inchide ) . touchul uneori nu merge , butonul lock merge doar daca apas intr-un mod anume si multe altele). (Tin sa metionez ca problema cu procentajul era + problema cu butonul , dar ma gandesc , de ce cei de la garantie mi-au resoftat telefonul pentru butonul de lock si nu l-au inlocuit ?Problema fizica 'reparata' pe baza logicial ? In fine..trec peste ..Si metionez faptul ca mi-au dat o baterie noua + un incarcator vai p* lui..(Bineinteles degeaba mi-au dat bateria, procentajul e la fel de ilogic..) ) (Dupa ce l-am primit folia de sticla era SPARTA , eu i-am intrebat pe cei de la Germanos cum se poate asa ceva iar eu mi-au raspuns sec 'noi doar il ducem la service' ) Dupa 2 zile l-am dus tot de unde l-am cumparat ( Germanos/Careefour/Colentina) cu gandul sa imi iau banii pe el sau alt telefon la banii aia + diferenta . Acolo erau alti angajati ,eu le-am explicat ca dupa venirea telefonului din garantie folia era sparta iar problemele s-au agravat , ei mi-au explicat ca trebuie sa merg personal la Regenersis pentru constatare deoarece daca il duc ei o sa dureze 10-15 zile , iar daca merg eu maxim 2-3h . Maine vreau sa merg la Regenersis (a trecut cam 2 luni de cand am tinut dicuta cu cei de la Germanos , dar abia maine am timp sa merg pana la mama naiba). Intrebarea mea este urmatoarea : Pot rezolva ceva ?Imi pot primi contravaloarea produsului sau banii ? Quote
cristi0866 Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 contravaloarea produsului probabil o sa primesti dar banii nu Quote
DanYeL17 Posted February 5, 2017 Author Report Posted February 5, 2017 Just now, cristi0866 said: contravaloarea produsului probabil o sa primesti dar banii nu mdea...e bine si asa... Quote
cristi0866 Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 (edited) @DanYeL17 eu am glumit, dar nu ai dat bani pe telefon ? sau ai dat alte produse? http://www.germanos.ro/germanos-ro/informatii/returnarea-produselor--sn--111/ Edited February 5, 2017 by cristi0866 edit Quote
DanYeL17 Posted February 5, 2017 Author Report Posted February 5, 2017 Just now, cristi0866 said: @DanYeL17 eu am glumit, dar nu ai dat bani pe telefon ? sau ai dat alte produse? Nu e vorba de gluma , e vorba ca probabil o sa primesc contravalorea in alt telefon..(deci e posbil sa ai dreptate) Banii inapoi cash nu cred ca o sa-i vad , din cat m-am interesat e posibil , dar doar dupa ce le fac reclamatii peste reclamatii...Mai ales cica cei de la Regenersis o lungesc mult cu treaba asta... Cel mai probabil e sa primesc un cacat de chitanta unde scrie sa imi dea un produs de banii pe care i-am dat pe tel ...in niciun caz banii cash.. Quote
mariuss615 Posted February 5, 2017 Report Posted February 5, 2017 Sper sa nu patesti ca mine sa ti-l "repare" pana iese din garantie. La mine mai erau 2 luni de garantie timp in care l-am dus de 4ori la service si de fiecare data l-au reparat stricand altceva (banuiesc ca schimba compenentele cu altele defecte de la alte telefoane ca altfel nu imi explic), inca astept raspunsul de la ANPC pentru ca am refuzat sa il mai duc si a 5 oara. La mine cel putin Samsung NU a acceptat nici macar sa imi faca o constatare intrucat telefonul NU a fost importat in mod oficial in UE si singurul ce iti poate face service este cel de la care l-ai cumparat. Preseasa si nu mai pierde timpul daca vrei sa rezolvi ceva. Quote