b3b3 Posted June 7, 2009 Report Posted June 7, 2009 Nu gasesc absolut nimic despre :Sisteme de Fabricatiesi Tipuri de sisteme de fabricatie!ma poate ajuta cineva?Multumesc! Quote
redblue86 Posted June 7, 2009 Report Posted June 7, 2009 ON despre ce domeniu este vorba?Off nu era forum de securitate aici ? Quote
b3b3 Posted June 7, 2009 Author Report Posted June 7, 2009 @ despre MODUL IV - electrica@ atat timp cat se vorbeste despre televiziune online, desene animate, bani pentru fisierul meu, ghicitori,materiale de laba,cutremure nu vad ce am deranjat atat de mult cu 2 referate. Daca ai placerea sa ma ajuti, poti sa o faci daca nu asta e, dar nu vad de ce imi scotii ochii mie pentru asta. Este si de securitate, poate daca nu erau posturile astea nu intrebam nici eu. Oricum multumesc ! Mai uitate p'aici ca mai gasestii chestii mai tampite decat ce am eu aici, si totusi pe ei de ce nu ii intrebi daca e forum de securitate. Salut! Quote
redblue86 Posted June 7, 2009 Report Posted June 7, 2009 Mai uitate p'aici ca mai gasestii chestii mai tampite decat ce am eu aici, si totusi pe ei de ce nu ii intrebi daca e forum de securitate. Salut!Pai daca gasesc chestii ''mai tampite'' inseamna ca si tu ai postat o chestie...tampita nu?Spor la cautari Quote
b3b3 Posted June 8, 2009 Author Report Posted June 8, 2009 am spus cumva ca sunt vreun geniu? "chestii mai tampite decat ce am eu" adica am un lucru tampit.. dar vad ca sincer esti mai tampit decat tot ce se poate. Ms si pe viitor numai raspunde aiurea daca nu faci nimic decat post-uri . treanca-fleanca Quote
redblue86 Posted June 8, 2009 Report Posted June 8, 2009 nu ma cobor la nivelul tau sa-ti raspund:) ''De unde nu-i,nici Dumnezeu nu cere'' Quote