robert Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 am nevoie de un host.. pe care sa ma lese. sa pun un scam page pt paypal .. sa nu`mi steaga .html`urile sau .php`urile ... sau fara nume interzise.. sau alte chestii.. preferabil sub domain ca n`am cu ce le cumpara... ori daca ma ajuta cineva. cu un locusor pe un host sa`mi bag scamu ... as fi f recunoscator ma recompensez eu .. astept raspunsuri si idei multzumesc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zexe Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 merge pe lx.ro ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nos Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 dupa 1 zi e sters pe lx lasa tata ca iti dau yo http://www.mitosis.com/modules/sajax_chat_del/c99.php absolut nimeni nu ti le sterge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HexString Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Incearca pe www.evonet.ro sau pe ww.freepage.ro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nemessis Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Nu incerca pe Evonet ca ai slabe sperante sa te tina plus ca are filtre pe anumite scripturi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zexe Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 dap dupa care poti sa faci un dns pe www.co.nr la pagina si gata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gangsta Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Eu am pe evonet.ro site-ul ala numai cu scamuri, dar sunt kituri... incearca pe www.geocities.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert Posted August 16, 2006 Author Report Share Posted August 16, 2006 ??n timp ce citeam URL-ul: http://www.mitosis.com/modules/sajax_chat_del/c99.php Am ?Žnt??lnit urm??toarea eroare: Realizarea conexiunii a eÂ?uat Sistemul de operare a returnat mesajul: (111) Connection refusedCalculatorul sau re?žeaua destina?žie s-ar putea s?? fie inoperabile. Repeta?ži cererea mai t??rziu.am incercat la co.nr. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...