Park Posted October 4, 2010 Report Posted October 4, 2010 (edited) Majoritatea webmasterilor au invatat ca SEO inseamna cat mai multe linkuri bune spre site-urile lor si cat mai mult spam desigur.Dupa cum stiti, google are criterii extraordinare de clasificare, vede chiar si cea mai mica neregula. Locurile in rezultatele google nu se cumpara, ele se castiga, in general prin munca, poate des ai intalnit povesti ca si asta, insa trebuie sa bagi la cap ca promovarea incepe si se termina in site-ul tau, si nu in retelele de socializare, in comentarii spam, in schimburi de linkuri.Ce inseamna optimizarea ON-Page ? Are loc in interiorul site-ului, nu tine de link building, sau alte metode de promovare, pornind de la titlu si ajungand pana in footer.Luam un exemplu, vrem sa facem un site de divertisment, sa presupunem cu bancuri.Principalele lucruri pe care le facem dupa ce am facut site-ul si dupa ce avem continutul sunt:Stabilirea titlului, in general format din 3-4 cuvinte, care sa fie cheie in cautari, spre exemplu, Bancuri cu bula sau bancuri si glume, etc.Stabilirea descrierii: descrierea niciodata nu e formata astfel cuvant, cuvant, cuvant cuvant, cuvant, cuvant, cuvant, pentru ca asta e keywords, descrierea se stabileste din fraze, spre exemplu: Citeste cele mai tari bancuri cu bula, glume pentru toate gusturile, hai sa vezi o adevarata colectie de bancuri.Stabilirea cuvintelor cheie: aici se bat cap in cap 2 conspiratii, una ca google nu mai urmareste cuvintele chei, alta ca le urmareste, nu mai stim ce sa credem, insa nu doar google e motor de cautare pe internet, asa ca ne ajuta pontru yahoo sau bing, cuvintele cheie nu trebuie sa fie mai putine de 2 sau mai multe de 4.Continutul: Bogat si original, asta e esenta in sine, cu cat continutul tau e mai bogat, cu mult text, cu cat mai original, cu atat vei avea puncte in plus intr-o promovare eficace.Link-urile interne: majoritatea omit sa adauge "nofollow" la linkurile inutile din website, spre exemplu cele care duc catre contact, catre pagini goale, catre rss si altele inutile, totodata multi au mai multe link-uri externe decat interne, ceea ce face ca botul motorului de cautare sa plece rapid de pe site, chiar la intalnirea primului site extern, de asta trebuie sa intelegeti de ce majoritatea webmasterilor pun link-urile in footer, pentru ca botul indexeaza de sus in jos.Tagurile: multi pun la un post peste 10 taguri, ceea ce e prostie curata, au impresia ca se optimizeaza pe cuvinte cheie, insa motorului de cautare, considera spam si in general nu le indexeaza.Tagurile H1, H2, H3: Sunt importante, mai ales H1, in general multi isi schimba din style.css dimensiunea acestuia pentru a nu strica designul, insa fac mare prostie, cand este modificat, google il vede ca un text normal, deci nu mai este vazut ca H1, cel mai indicat este sa aveti in titlu, tagul H1.Lucruri esentiale: sitemap.xml, robots.txt (unde eliminam toate paginile gen: /admin /users /cache /images pentru a nu fi indexate)Data in post, stiu, pare o prostie, insa botul motorului de cautare cand intra, si vede data 03 October, il indexeaza pentru ca e articol nou, in general multi pacalesc botul punand in coltul website-ului sus in stanga, data, si botul identifica data zilei curente in fiecare post.Nu mai bagati iframe-uri pe site, nu faceti reclama site-urilor de piraterie sau p0rn si nu mai faceti link exchange pana google nu v-a indexat macar 5 pagini in cautari (site:siteultau.com)Iar dupa ce ati facut toate astea, si vreti sa faceti link exchange sau vreti sa cumparati linkuri, cautati concurenta voastra astfel (link:siteconcurent.com), vedeti linkurile care intradevar sunt puternice si faceti link exchange sau cumparati link pe site-urile care rezulta din cautarea (link:siteconcurent.com).Si inca ceva, axati-va pe utilizator, daca spre exemplu, cauta pe google "Banc cu bula la pescuit" si intra pe o pagina de-a voastra, sa fie bancul cu bula la pescuit si nu bancul cu bula la scoala (ca exemplu), botul google verifica bounce rate-ul (timpul pe care il petrec vizitatorii pe site) si ai sansa sa fii penalizat daca utilizatorul sta sub 30 de secunde pe website si te claseaza mai prost.In rest, succes si toate cele bune. Edited October 4, 2010 by Park Quote
Vally Posted October 4, 2010 Report Posted October 4, 2010 Stabilirea descrierii: descrierea niciodata nu e formata astfel cuvant, cuvant, cuvant cuvant, cuvant, cuvant, cuvant, pentru ca asta e keywords, descrierea se stabileste din fraze, spre exemplu: Citeste cele mai tari bancuri cu bula, glume pentru toate gusturile, hai sa vezi o adevarata colectie de bancuri.Un lucru e sigur, stii cele mai mult lucruri despre optimizare, dar eu am avut rezultate bune si cu descriere formata din "cuvant 1, cuvant 2, cuvant 1+2, cuvant 3" , iar keywords nu prea vad rostul din moment ce google nu ia in considerare... Quote
Guest Sicko Posted October 4, 2010 Report Posted October 4, 2010 Un lucru e sigur, stii cele mai mult lucruri despre optimizare, dar eu am avut rezultate bune si cu descriere formata din "cuvant 1, cuvant 2, cuvant 1+2, cuvant 3" , iar keywords nu prea vad rostul din moment ce google nu ia in considerare...Pe google .ro care e regional e usor de facut " google spam" aka keywords spam dar pe .com nu prea mai tine faza asta.Si mai sunt motoare de cautare care tin cont de keywords iar ce tine de google sunt doar barfe aruncate pe internet.Nimeni in afara de staff-ul Google nu stie cum functioneaza exact algoritmul de cautare.Un lucru e sigur o descriere unica, cuvinte cheie pe aceiasi nisa + multe backlink-uri de calitate iti asigura o pozitie buna pentru cuvantul cheie optimizat.A da sa nu uitam continut fresh pe site;) Quote
sirHackelot Posted October 25, 2010 Report Posted October 25, 2010 "A da sa nu uitam continut fresh pe site" - continutul fresh zic ca nu e intotdeauna important, zic ca depinde de nisa - adica daca e vb de istorie de exemplu, atunci nu cred ca e important sa ai continut fresh, uneori chiar cred ca e mai valoros continutul "trusted" - astept alte pareri Quote