sado Posted June 29, 2011 Report Posted June 29, 2011 Ce stealer/istealer/trojan e la moda acum? Defapt , care functioneaza la potential maxim si da cele mai putine erori? Quote
unknown. Posted June 29, 2011 Report Posted June 29, 2011 Ce stealer/istealer/trojan e la moda acum? Defapt , care functioneaza la potential maxim si da cele mai putine erori?Nene nu conteaza stealerul...daca functioneaza e bun oricare,conteaza crypterul si metoda de spread Quote
sado Posted June 29, 2011 Author Report Posted June 29, 2011 Nene nu conteaza stealerul...daca functioneaza e bun oricare,conteaza crypterul si metoda de spreadam pus o intrebare, astept raspuns la ea , nu am intrebat cum functioneaza stealerul sau ce metode de criptare sau de spreed se folosesc ..era curios ce se folosest moi nou ..degeaba iau stelere care "fura" doar de la versiuni mai vechi daca mie imi trebuie de la versiunea x de exemplu...plm .. Quote
unknown. Posted June 29, 2011 Report Posted June 29, 2011 am pus o intrebare, astept raspuns la ea , nu am intrebat cum functioneaza stealerul sau ce metode de criptare sau de spreed se folosesc ..era curios ce se folosest moi nou ..degeaba iau stelere care "fura" doar de la versiuni mai vechi daca mie imi trebuie de la versiunea x de exemplu...plm ..Pai in general stealerele private...din astea free,iStealer Quote
sado Posted June 29, 2011 Author Report Posted June 29, 2011 Pai in general stealerele private...din astea free,iStealerOk , acum o denumire imi dai? Quote
sado Posted June 29, 2011 Author Report Posted June 29, 2011 (edited) ce plm ai ma? ai cerut nume de stealer baiatu ala ti-a dat : iStealer.><de istealer stiu toti man ,daca vroiam istealer nu mai faceam topic de-an pulea , am cerut un nume mai nou sa zicem , daca nu stii nu posta ca prostu doar sa te afli in treaba.. Edited June 29, 2011 by beaubere Quote
HIENA Posted June 29, 2011 Report Posted June 29, 2011 beaubere ori te-ai turmentat de atata bere ori nushtiu ce ai cum zicea si root_prime 6.3 eu unu folosesc istealer 5 si sunt destul de multumit isi face datoria zilnic Google Quote