phoenix09 Posted December 22, 2011 Report Posted December 22, 2011 Salut.. Ma numesc Serban si am 14 ani. Am auzit de mai mult timp de Rst . Am intrat pe site si pot spune cu mana pe inima ca il ADOR!! Sunt incepator in ale hackingului. abia astept sa ajung in postura de a spune :"am acces!!":) in fine pn atunci mai e mult... Daca mi-ati da niste sfaturi cu ce asi putea incepe v-asi fi recunoscator. V-am lasat ! o zi buna:) Quote
root_prime Posted December 22, 2011 Report Posted December 22, 2011 Daca mi-ati da niste sfaturi cu ce asi putea incepe v-asi fi recunoscator. incepe cu limba romana Quote
kostasalexis Posted December 22, 2011 Report Posted December 22, 2011 buna ziua cine ma poate ajuta si pe mine ... am o problema la un site ... l am facut dar legaturile intre pagini le am facut de genul href:"c/documents and setting/x/desktop/x.html . ACUM cand il urc pe un host nu se mai face legaturile intre pagini ce trebuie sa fac ? ( tin sa mentionez ca sunt incepator poate pare o intrebare banala dar eu nu stiu ...) Quote
OnlineHelp Posted December 22, 2011 Report Posted December 22, 2011 In primul rand nu ai postat DELOC unde trebuie.Lasi doar x.html sau daca e intr-un folder anume /folder/x.html Quote
AhEaD Posted December 22, 2011 Report Posted December 22, 2011 buna ziua cine ma poate ajuta si pe mine ... am o problema la un site ... l am facut dar legaturile intre pagini le am facut de genul href:"c/documents and setting/x/desktop/x.html . ACUM cand il urc pe un host nu se mai face legaturile intre pagini ce trebuie sa fac ? ( tin sa mentionez ca sunt incepator poate pare o intrebare banala dar eu nu stiu ...) Ai postat aiurea, in fine. Daca il urci pe un ftp nu o sa mai ai C:/ documents and settings ... etc, logic nu ? Nu mai apela fisierele la modul absolut, inlocuieste "C:/documents and settings/x/destktop/x.html" cu "x.html" si o sa mearga. Quote