mariuss615 Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 Salut, am cumparat de pe tinydeal.com doua produse ce aveau pretul gresit. Am primit mail de la ei ca isi cer scuze ca pula mea si ca imi da un cupon si nu stiu ce puncte pe la ei peacolo, dar nimic legat de bani. Am citit TOS si nu scrie nimic despre aceste situatii, unde pot depune plangere sau ce pot face sa iau banii sau produsele ? Siteul este din japonia, daca imi amintesc bine. Prefer mai mult produseleintrucat este o diferenta de 220$ intre pretul platit de mine si pretul real. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariuss615 Posted May 15, 2012 Author Report Share Posted May 15, 2012 Problema este ca in mailul primit de la ei nu imi spune nimic legat de bani sau de produse. Doar ca isi cer scuze de greseala si ca imi da un cupon cu 8% reducere la orice produs si 30 de puncte in cont. Le-am trimis mail, acum sa vad daca reusesc sa obtin produsele sau macar banii ca nam ce face cu reducerile lor. Problema este ca in contul de client si pe mail au venit facturile si mailul de confirmare ca produsele au plecat de la ei... ma rog se poate inchide si multumesc Wubi pentru link ( ori am citit eu prost de dimineata ori au 2 tosuri ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...