Moderators Dragos Posted November 13, 2012 Moderators Report Posted November 13, 2012 Antivirus pioneer John McAfee is on the run from murder charges, Belize police say. According to Marco Vidal, head of the national police force's Gang Suppression Unit, McAfee is a prime suspect in the murder of American expatriate Gregory Faull, who was gunned down Saturday night at his home in San Pedro Town on the island of Ambergris Caye.Details remain sketchy so far, but residents say that Faull was a well-liked builder who hailed originally from Florida. The two men had been at odds for some time. Last Wednesday, Faull filed a formal complaint against McAfee with the mayor's office, asserting that McAfee had fired off guns and exhibited "roguish behavior." Their final disagreement apparently involved dogs.Sursa: Exclusive: John McAfee Wanted for Murder (Updated) Quote
io.kent Posted November 13, 2012 Report Posted November 13, 2012 eu pe criminali astia ias taia bucata cu bucata si as pune sare, chin la maxim, pai cum dracu sa ucizi dai dai viata, sa iei viata unei persoane? nu inteleg dece nu este o lege, ochi pentru ochi.. Quote
ForTestingPurposes Posted November 13, 2012 Report Posted November 13, 2012 eu pe criminali astia ias taia bucata cu bucata si as pune sare, chin la maxim, pai cum dracu sa ucizi dai dai viata, sa iei viata unei persoane? nu inteleg dece nu este o lege, ochi pentru ochi..la cum gandesti tu, sa-ti zic :ar intra intr-o bucla infinita pana ce ar mai raman 1 om... de ce 1 om ? simpluX omoara pe Y , iar Z trebuie sa-l omoare pe X conform logicii tale dar apoi A trebuie sa-l omoare pe X pentru ca a omorat si el dar apoi B trebuie sa-l omoare pe A si tot asa continua pana ce se ajunge la unul singur care nu il mai omoara nimeni deci :1. ori se arunca de la parter2. ori baga 2 tuburi de laxative si moare in cacat, rahat, exploatat pe termen nelimitat Quote
io.kent Posted November 13, 2012 Report Posted November 13, 2012 (edited) si ce vrei sa zici cu gandirea ta? ca daca te tine pumnul, pistolul sau prosti deale tale poti sa fi stapan peste tot?edit:bolovanumic@pai da, astai inteligenta criminalului, are bani scapa, vine ala cu coasa si peste el! Edited November 13, 2012 by io.kent Quote