Syckchet Posted June 8, 2013 Report Posted June 8, 2013 LinkedIn s-a alaturat companiilor Internet care incearca sa se protejeze de atacurile cibernetice prin adaugarea autentificarii two-factor.Utilizatorii site-ului social-networking au acum optiunea de a adauga verificarea two-factor conturilor lor, care este conceputa pentru a adauga un alt strat de securitate procesului sign-in de pe un dispozitiv nou sau necunoscut. Prin activarea functiei, utilizatorilor li se va solicita sa tasteze un cod numeric trimis pe telefoanele lor prin intermediul unui SMS, atunci cand se logheaza pentru prima oara de pe un computer sau de pe un dispozitiv nerecunoscut. Majoritatea conturilor Internet care au fost compromise sunt accesate in mod nelegitim de pe un nou computer sau dispozitiv, a explicat LinkedIn intr-un post blog. Cand este activata, noua functie ingreuneaza accesul neautorizat pe conturile utilizatorilor, deoarece pentru a se loga, este nevoie ca acestia sa foloseasca atat parola cat si telefonul mobil, a precizat LinkedIn. Verificarea two-factor poate fi activata folosind pagina de setari a site-ului pentru optiunile de securitate ale utilizatorilor. Dupa ce functia este activata, site-ul va trimite un cod sign-in once pe dispozitiv. Utilizatorul va fi notificat prin intermediul emailului de fiecare data cand contul sau este accesat de pe un nou dispozitiv. Modificarile vin la o saptamana dupa ce Twitter a introdus, la randul sau, autentificarea two-factor, in urma unei serii recente de atacuri vizand companiile high-profile pe site-ul blogging. Expertii in domeniul securitatii au solicitat de mult timp companiei sa ia in considerare autentificarea two-factor. Anul trecut, utilizatorii LinkedIn au fost sfatuiti sa isi schimbe parolele dupa ce s-a raportat ca milioane de parole au fost publicate pe site-ul unui hacker rus. Apple, Facebook si Google se numara printre companiile care ofera, de asemenea, autentificarea two-factor ca o optiune pentru utilizatori. In afara de autentificarea two-factor, Google a lansat o serie de sfaturi pentru utilizatori in ceea ce priveste parolele. "Folositi parole diferite pentru fiecare serviciu important" si "alegeti-va parole greu de ghicit", a sfatuit compania. Source Quote