doaler Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Va salut,Ma numesc Doru. Am 17 ani si sunt din Bucuresti. De ceva timp ma uit pe forumul RST si invat. Printre cunostintele acumulate se numara: html, css, javascript, un pic de pentest si un pic de linux. In acest moment folosesc un Mac (desktop) si un Linux (Ubuntu) pe laptop.Sper sa ajung sa ajut comunitatea cu ce pot. Din pacate mai mult de 1-2 ore nu pot sta online din motive lesne de inteles: lectii, lectii si iarasi lectii.Ma intereseaza sa invat: php, frameworks, unix/linux based servers (configurare/administrare).Sper sa ne intelegem bine si, acolo unde gresesc, va rog sa nu sariti cu rangile, asa cum am vazut ca o faceti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cartman. Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Hm frumoasa prezentare , bine ai venit la noi Doru daca o sa te ti de treaba o sa inveti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Breacker Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Salut ?i bun venit Dorule. M? bucur c? ai venit cu o prezentare frumoas?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m1dst1k Posted June 28, 2014 Report Share Posted June 28, 2014 Tot binele din lune, prietene. Baga mare si spor la invatat ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...