Guest AndreiMihai Posted December 29, 2014 Report Posted December 29, 2014 (edited) Vand si eu un cont adsense, am avut niste planuri dar le-am abandonat asa ca nu imi foloseste contul. Cand l-am facut l-am verificat prin sms (prin scrisoare cum am vazut la unii la mine nu a aparut, sunt din spania). Pretul nu stiu, nici nu stiu macar daca valoreaza ceva sincer....Il foloseam la youtube.--PRET: 13€ PAYPAL-- Edited December 29, 2014 by AndreiMihai Quote
Terry.Crews Posted December 29, 2014 Report Posted December 29, 2014 Vand si eu un cont adsense, am avut niste planuri dar le-am abandonat asa ca nu imi foloseste contul. Cand l-am facut l-am verificat prin sms (prin scrisoare cum am vazut la unii la mine nu a aparut, sunt din spania). Pretul nu stiu, nici nu stiu macar daca valoreaza ceva sincer....Il foloseam la youtube.Ai gresit, adsense accepta canalele de youtube, cu acel cont nu poti sa pui ads pe site-uri doar pe youtube si blogger Quote
Guest AndreiMihai Posted December 29, 2014 Report Posted December 29, 2014 (edited) Ai gresit, adsense accepta canalele de youtube, cu acel cont nu poti sa pui ads pe site-uri doar pe youtube si bloggerUite ca se pot pune si publicitati pe site-uri, imi da codul ala care sa il bag pe site, si dupaia gata. Eu nu il bag la mine pe site ca nu vreau publicitati si din astea. Deci e un cont adsense normal, nu stiu, e bun si de youtube, si de site-uri si pentru ce se mai foloseste el Edited December 29, 2014 by AndreiMihai Quote
Terry.Crews Posted December 29, 2014 Report Posted December 29, 2014 iti da codul, dar daca il atasezi o sa iti arate doar galben Quote
Guest AndreiMihai Posted December 29, 2014 Report Posted December 29, 2014 (edited) Pai valoreaza ceva contul asta sau nu?..eu ma gandeam la 10€ valoreaza mai mult, mai putin? --Gata, pret 13€ paypal-- Edited December 29, 2014 by AndreiMihai Quote
blade4ever Posted December 29, 2014 Report Posted December 29, 2014 Nu valoareaza nimic,oricine isi poate face un canal youtube si sa asocieze un cont adsense. Nu cumpara nimeni conturi hosted Quote