Slark Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Salut!.de 2 zile m-am apucat sa invat python.am reusit sa fac un joc de x si o.. toate bune si frumoase dar nu stiu cum sa fac sa verifice daca ii "remiza"fiserul .py ii aici GirlShare - Download x si o.pym-am uitat pe google dar nu inteleg mare lucru.. inca nu am ajuns la def / fordar ma gandesc ca merge si fara (cred) din moment ce tot functioneaza bine inafar de "remiza" Quote
Slark Posted November 6, 2015 Author Report Posted November 6, 2015 https://bpaste.net/show/ffbd9e22b469 Quote
tjt Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Faci in felul urmator. Pui o variabila counter care tine cont de cate mutari au avut loc, pe care o incrementezi de fiecare data cand un jucator alege.Daca counter ajunge sa fie egal cu 9 si nu este niciun castigator atunci este remiza. Quote
Active Members MrGrj Posted November 6, 2015 Active Members Report Posted November 6, 2015 Nu stiu cum ar putea sa iti mearga vreodata asta. Aparent va afisa mereu "GRESIT!" de fiecare data cand vei incerca sa il bagi pe X undeva. Quote
Slark Posted November 6, 2015 Author Report Posted November 6, 2015 (edited) gata mi-am dat seama.fac asa (sau cu remiza += 1) nu conteaza ori cum. if user == '1' and cas[0] == '1': cas[0] = jucator remiza = remiza + 1 elif user == '2' and cas[1] == '2': cas[1] = jucator remiza = remiza + 1 elif user == '3' and cas[2] == '3': cas[2] = jucator remiza = remiza + 1 elif user == '4' and cas[3] == '4': cas[3] = jucator remiza = remiza + 1 elif user == '5' and cas[4] == '5': ...etciar variabila remiza declarata afar din bucla (logic)si undeva mai jos if remiza >= 9:mersi tjt.ma gandesc ca merge.. momentan nu sunt acas sa probezEDIT: Da merge! Edited November 6, 2015 by Slark Quote