Jump to content

Holographic

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Holographic last won the day on November 9 2011

Holographic had the most liked content!

Converted

  • Interests
    Programming, Reverse Engineering
  • Location
    Romania

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Holographic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

63

Reputation

  1. Nu are nimic de a face cu patch-ul meu. E problema de instalare a messengerului, iti lipseste dll-ul respectiv. Reinstaleaza. Ma indoiesc ca ultimul lor build, scos recent, nu mai foloseste dll-ul mentionat de tine.
  2. care-i faza cu wechall.com? nu prea m-am prins. Si-au schimbat designu, dar oare tot aia au ramas? Vad ca contul vechi nu mai merge
  3. am facut reupload la program, acu tre sa mearga. daca mai are cineva probleme cu compatibilitatea, ma anuntati. Am auzit ca a scos Yahoo un build nou la Messenger, nu am testat programul. Download: Y!M 11/11.5 IdlePatch: http://www.4shared.com/file/_0S16dMT/YM_IdlePatch.html? Executabilul cu patch aplicat: Y!M 11: http://depositfiles.com/files/fb2lmhp13 Y!M 11.5: http://depositfiles.com/files/iupwq52nn Pe cei care ii intereseaza, tutorial cum sa realizati hackul de la 0 (pentru 11.5 principiul este exact acelasi) Y!Messenger 11 IdleHack cu OllyDbg
  4. Salut, Am si eu o intrebare. In C++ Builder, sunt componentele CppWebBrowser si WebBrowser. Pot sa completez programatic formuri de pe site-uri, sa zicem pentru autologin (practic se deschide pagina in WebBrowser, si apoi se preia controlul, se gaseste forma care trebuie completata, dupa nume, si se baga continutul in ea). Acum, aici: http://demo.swfupload.org/v220/formsdemo/index.php e un exemplu de upload pe flash. Pot sa automatizez completarea tuturor formurilor, inclusiv si ala disabled de la "Resume", ca tot un form simplu e, il el bagam calea catre fisier. Insa cand dau click pe "Submit Application" nu merge uploadul. Am facut putin debuggin pe pagina si am vazut ca doar dupa se se alege fisierul cu componenta flash (butonul upload) se retine intr-o variabila calea catre fisier, si e posibil sa pornesti uploadul. Intrebarea: stie cineva cum sa preiau controlul asupra componentei alea flash? si mai bine ar fi ca s-o fac sa gandeasca ca fisierul a fost deja ales, astfel sa automatizez total uploadul acestuia pe site. Putin cod pentru cei interesati cum se completeaza o forma din WebPage in C++ Builder (tot pe acelasi principiu se merge si pentru apasarea unui buton sau completarea unei forme de tip Text Area) void FillForm(TWebBrowser *WB,String Name, String Data) { CComQIPtr<IHTMLDocument2, &IID_IHTMLDocument2> pDoc; CComQIPtr<IHTMLElementCollection, &IID_IHTMLElementCollection> pColl; CComQIPtr<IDispatch, &IID_IDispatch> pTmpDisp; CComQIPtr<IHTMLInputElement, &IID_IHTMLInputElement> pElement; CComQIPtr<IDispatch, &IID_IDispatch> pDisp; if ( SUCCEEDED (WB->Document->QueryInterface(IID_IHTMLDocument2, (LPVOID*)&pDoc))) { if ( SUCCEEDED (pDoc->get_all(&pColl))) { if ( SUCCEEDED (pColl->item(TVariant(WideString(Name)), TVariant(0), &pDisp))) { pElement = pDisp; pElement->put_value(Data.c_str()); } } } }
  5. ok, si de ce sa mai creezi un topic nou daca este unul deja? https://rstcenter.com/forum/17414-lista-siteuri-challenges-wargames.rst
  6. UPDATE: Hai ca a devenit si 11.5 mai popular acum, am adaugat patchul si pentru el. Am adaugat si optiunea de ClearIdle Download: Y!M 11/11.5 IdlePatch: http://depositfiles.com/files/8sm367yy0 Executabilul cu patch aplicat: Y!M 11: http://depositfiles.com/files/fb2lmhp13 Y!M 11.5: http://depositfiles.com/files/iupwq52nn Pe cei care ii intereseaza, tutorial cum sa realizati hackul de la 0 (pentru 11.5 principiul este exact acelasi) Y!Messenger 11 IdleHack cu OllyDbg
  7. http://grecu.com da "Directory Listing Denied", il studiati voi, poate gaseste cineva ceva
  8. salut, lasa-mi si mie o adresa de e-mail unde te pot contacta. multumesc

  9. Programul functioneaza bine, executa totul corect, si nu e virusat. Am vazut ca la verificat cineva deja pe virustotal, va-ti asigurat ca nu are nimic.
  10. Trebuie sa introduceti in casuta ceva, ca sa primiti un mesaj cu textul "Holographic" Aici postati exact ceea ce ati introdus in casuta Download: CrackThisApp4
  11. La cererea a mai multor utilizatori am decis sa fac un tutorial pe tema patchului idle pentru Y!M 11 pe care l-am realizat nu demult. In aces tutorial nu va dau adrese exacte cum trebuie sa procedati concret pentru Y!M, ci va arat cum am facut eu de la 0, ceea ce ar folosi si pentru alte chestii. Va reamintesc ca patchul poate fi downloadat aici Vom folosi urmatoarele programe: -ollydbg 2.x -ollydump 2.x Deschidem yahoomessenger.exe in olly si asteptam pana se analizeaza toate legaturile YahooMessenger.exe are ~3mb, mult cod disasamblat, atunci unde trebuie sa catuam ceea ce ne trebuie? Vom face referinta la toate functiile care contin in ele sirul de caractere "Idle" Click dreapta -> Search for all referenced strings Dupa ce apare lista cu toate stringurile din program, dam ctrl+f, introducem idle si punem breakpoint la toate referintele gasite. Dupa care ne intoarcem in main thread, si dam run (F9). Vedem ca inainte ca sa apara fereastra principala de la Y!M, ne stopam la niste adrese pe care am pus breakpoint mai inainte. Deci astea sigur nu sunt alea care ne trebuie, intrucat noi vrem sa prindem exact momentul in care se schimba statusul in idle. Se mai analizeaza niste fisiere, dupa care apare fereastra principala. Ne logam ca de obicei, trecand inca peste doua breakpointuri nefolositoare si niste analize, si dupa ce ne-am logat, ne asiguram ca setarile messengerului asigura schimbarea in Idle dupa un minut de inactivitate. Acum nu ne ramane decam sa dam ok, si sa asteptam un minut pana se face apelarea la functia necesara pentru schimbarea statusului in Idle... Si uite ca dupa un minut de asteptare, olly opreste pe un breakpoint interesant, pe adresa 63CFFE. Nu stim exact daca e ceea ce ne trebuie, dar facem o presupunere, pentru ca sansele sunt mari, asa cum s-a oprit exact cand trebuia sa se schimbe statusul in idle. Ne ridicam putin mai sus, pana la inceputul functiei, pe adresa 63CFE7, si punem breakpointuri primele 10-15 randuri. Acum aceasta este sigur functia care ne trebuie, dar in cazul in care faceti ceva pe alt program, ar fi bine sa va verificati inca o data, cu breakpointuri, inainte de a schimba ceva in cod. Analizand putin primele linii de cod, deja e evident ca e transmis ca parametru un argument chiar pe primul rand. Cu breakpoint pe 63CFE8, putem vedea ca e 1 in cazul in care statusul trebuie schimbat in idle, si 0 in cazul in care statusul de idle trebuie scos. In cazul nostru e evident ca, pentru ca statusul de idle sa nu se scoata nici o data, trebuie ca argumentul sa fie tot timpul 1, dar in alte cazuri poate fi diferit. Asa ca analizam putin codul Pana pe adresa 63D003 inclusiv se face diferentierea dintre statusul curent si statusul in care trebuie sa fie schimbat. Insa pe adresa 63D008 se face o comparatie intre cifra reprezentata de statusul curent si argumentul transmis. Dupa care, daca nu sunt egale (63D00D : JE SHORT 63D06E) se trece prin toat procesul de schimbare a statusului, incepand cu 63D00F si termnand cu 63D06E. In caz contrar, se trece imediat la ultima adresa, si nu sunt efectuate schimbari. Deci, dupa cum am zis si mai sus, totul depinde de argumentul transmis, astfel incat daca se transmite doar 1, la prima schimbare statusul curent va fi reprezentat de 0 (NO IDLE) si se va trece prin procesul de schimbare, devenind idle. Dupa care, de fiecare data cand Y!M incearca sa iasa din idle, argumentul va fi tot 1, si comparatia de care am zis mai sus va efectua saritura peste procesul de schimbare a statusului, astfel el ramane neschimbat chiar si la miscarea cursorului/apasarea oricarei taste. Pentru a efectua asta, trebuie sa schimbat exact linia de pe 63CFE8, in loc ca in registrul BL sa fie introdus argumentul, facem asa ca tot timpul sa fie introdus 1. Si dam Assemble. Daca mai asteptam un minut, vedem ca se intra in idle, in schimb dupa ce se iese din starea de inactivitate, statusul ramane acelasi, idle. Acum, unii pot avea intrebarea, daca facem asa, atunci de fiecare data cand se schimba starea de activitate, se apeleaza functia nonsens, si se pierde timp de executie degeaba. Atunci trebuie doar sa debifam optiunea de a ne arata idle in Y!M, si atunci functia nu se mai apeleaza, in timp ce noi ramanem cu statusul de Idle activ. La sfarsit, cu ollydump salvam programul modificat, si il rulam ca de obicei. Dupa cum se vede, a fost extrem de simplu sa trisam messegerul nou pentru a avea statusul de inactiv tot timpul. Chiar si cineva cu cunostinte de baza in Debugging poate realiza acest proiect in mai putin de 30 de minute.
  12. aplicatie buna, dar nici o data nu garanta 100% pentru ca nu e asa.. in cazul meu cu sticul daca te mai uiti prin forum nu a mers nici o aplicatie.. si erau mai sofisticate ca asta, asa ca sunt cazuri in care da si asta rateu
  13. da, pentru ca informatia ca statusurile sunt pastrate in registru.. bai ce paranoic,sa-mi bag..
  14. pentru ca au aparut niste probleme la cativa din utilizatori, am uploadat executabilul in sine, cu patchul aplicat pe el. YahooMessenger.exe Intre timp ma uit eu pe patch, sa-l fac mai universal, ca e problema de versiuni diferite de Y!Messenger
×
×
  • Create New...