Mypass2007 Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Cum pot face ca atunci cand dau compile & run la un program facut in Dev-C++ sa se auda un sunet? Oricare nu conteaza... doar sa se auda! Va multumesc! Quote
vladiii Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Beep ?#include <windows.h>int main(){ Beep(1000, 1000); return 0;} Quote
loki Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 cand dai compile sau cand il executi? Beep se aude la executie.Dev C nu stiu ce e, eu am bagat doar turbo si putin unix. E vorba de command line in unix/lynux? In cazul asta fa un pipe cu copy con \b = characterul beep (comanda_de_compilare |copy con \... imi cer scuze dar am 10 ani de cand nu am vazut unix/linux in fata ochilor, dau doar ideea. Quote
Mypass2007 Posted May 9, 2008 Author Report Posted May 9, 2008 Imi trebe in Dev-C++ (un compilator pt limbajul C++) sau dak stiti si in Turbo C++ Version 3.0 (seamana mult cu Pascal) e bine, dar preferabil in Dev-C++ Quote
Vhaerun Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 #include <stdio.h>int main(int argc,char* argv[]) {printf("\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a\a");return 0;}cum a zis si lokipaki , beep vei auzi la executie . Quote
Mypass2007 Posted May 9, 2008 Author Report Posted May 9, 2008 Nu merge... da stiu ca la execute Vhaerun cautasem mai devreme pe gugal si am gasit ca /a merge pt limbajul C sigur, dar pe Dev-C++ nu merge programelul scris de tine:( . Inainte sa postez incercasem si eu ceva asemanator. Quote
loki Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Deci DOS. Daca vrei in timpul compilarii:Cauta in optiuni- daca ai posibilitatea sa setezi deschiderea unui program ceva dupa compilare, sau sa faca ceva.- daca nu, vezi daca ai "command line parameters" pentru compilare, sigur e pe undeva.Trebuie sa adaugi in coada | echo ^Gunde ^G nu il scrii, ci apesi ALT+07 pe numpad (beep character).Poti sa pui si | alt program, ti-l va executa.Daca vrei in program C pune in loc de \a 0x07 sau chr(7). Poate merge.Sau cauta comanda sound parca. Quote
Vhaerun Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Nu merge... da stiu ca la execute Vhaerun cautasem mai devreme pe gugal si am gasit ca /a merge pt limbajul C sigur, dar pe Dev-C++ nu merge programelul scris de tine:( . Inainte sa postez incercasem si eu ceva asemanator. Dev-C++ e doar un IDE . Sunetul merge . Quote
Mypass2007 Posted May 9, 2008 Author Report Posted May 9, 2008 Sunt de acord cu tine, dar de ce nu se aude sunetul ? :?: Quote
Vhaerun Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 in postul tau ziceai /a , eu ziceam \apoate sunt dezactivate din windows Quote
Mypass2007 Posted May 9, 2008 Author Report Posted May 9, 2008 Ai testat algoritmul scris de tine in Dev-C++? Si iti merge? :?: Quote
TiLiaN Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 daca tot vb despre sunete zicetimi si mie pls de unde pot scoate niste sunete pentru un template flash......am cautat pe google dar nu am gasit nimic. Quote
Vhaerun Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Algoritm ? E doar o secventa escape . Evident ca merge . Quote
vladiii Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Deci este vorba la execute sau la compilare ? Ca nu am priceput.Daca te referi la prima varianta si nu iti merge Beep (e posibil, deoarece Beep genereaza sunetele folosind difuzorul din unitatea centrala, care poate fi stricat, ars, mai stiu eu ce...) atunci incearca sndPlaySound (care foloseste boxele, castile, etc.):#include <windows.h>int main(){ sndPlaySound("C:\\pacpac.wav", SND_LOOP); return 0;}*Trebuie sa ai pacpac.wav salvat pe C:\. In plus, apasa Alt+P, selecteaza Parameters si adauga -lwinmm la Linker -> Ok.Ar trebui sa mearga. Quote
Vhaerun Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Daca folosesti Eclipse ca IDE C++ , poti configura "External tools" ; adica iti faci o noua configurare pt. build , si acolo poti executa ce vrei tu , pe langa compilator . Eventual iti faci un mic exe care beepuie si trimite sms-uri . Quote
Mypass2007 Posted May 9, 2008 Author Report Posted May 9, 2008 Vladiii esti GENIAL!!! Merge!!! Iti multumesc si tie si lui Vhaerun pt ajutor Dar ca ultima chestie imi poti explica ca pt un incepator de ce am facut asta:apasa Alt+P, selecteaza Parameters si adauga -lwinmm la Linker -> Ok. Edit: Dar ca sa-i trimit altuia programul si sa-i mearga si lui ce pot face? Pe langa sa-i dau si fisierul .wav si sa-l salveze pe C:\? Nu pot include fisierul .wav in exe? Adik sa-i trimit doar exe-ul si sa auda si sunetul? Ms Guys! Quote
amprenta Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Tu ai 2 probleme , nu sti sa te exprimi cand vrei ceva si nu prea iti place sa cauti singur .Daca dadeai un search pe google "Dev-C++ play sound "deja citeai de PlaySound() de pe prima paginaLa topicul celalalat la fel dadeai un "C++ open browser" auzeai de la primu rezultat de ShellExecute() .Cand cauti incearca sa te gandesti care is cele mai importante cuvinte nu scrie propozitii intregi gen "Cum fac in c++ un program care da play la un sunet" e de ajuns C++ play sound .PlaySound() este bun doar cand ai sunete gen alerte sau notificari intr-un program , pentru ca pot deschide doar fisier .wav care vei vedea ca au o marime mult mai mare ca un .mp3 astfel o melodie 3-4 minute iti ajunge la 15-30 mega .Pentru programe gen player mp3 sau chiar si jocuri FMOD sau BASSMOD is o solutie , suporta multe formate .mp3 , .ogg , .xm(astea is cele pe care le auzi cand deschizi un keygen ) .Deasemnea fmod ii folosit la jocuri ca Wow,Far Cry etc . Quote
Mypass2007 Posted May 10, 2008 Author Report Posted May 10, 2008 Stitzi cum sunt keygenurile care atunci cand le pornesti se aude o melodie? Se poate face asa ceva in Dev-C++? :?: Quote