Jump to content
MM02

Cum sa incep sa invat programare?

Recommended Posts

Sunt un elev de liceu de la mate-info intensiv informatica si mi-ar placea sa lucrez in domeniu .De ceva vreme ma gandesc sa dau la Poli sau la Facultatea de mate-info, Informatica(cele din Bucuresti), si am cateva intrebari:

 

1)Pana acum nu am lucrat decat in C++, si as dori sa stiu ce alte limbaje de programare ar trebui sa mai invat, si cu care ar trebui sa incep.(Simt nevoia sa mentionez ca ma descurc destul de bine la matematica, mai ales la geometrie, chiar daca nu stiu daca are vreo importanta.La fizica, eh...Nu ma consider prea bun, nu ma prea atrage, deci nu cred ca mi ar placea la Poli)

 

2)Eu as prefera sa dau la FMI, intrucat nu ma prea intereseaza partile legate de hardware  pe care le-as invata la Politehnica(si nu cred ca as face fata programului), si din ce am auzit, la FMI programul este putin mai lejer, ceea ce mi-ar permite sa lucrez part-time si sa invat mai mult pe cont propriu.Voi care credeti ca ar fi avantajele si dezavantajele celor doua si care ar fi mai "potrivita"?

 

3)Cam ce job as putea avea in timpul facultatii, unul care sa nu fie prea incarcat, sa aiba un salariu cat de cat decent, si care sa nu necesite studii superioare(sa pot incepe din anul II sau putin mai devreme)?

 

4)Orice alte sfaturi sunt binevenite :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut si bine ai venit.

 

1) C++ e o baza buna. Te-ai gandit ce ti-ar place sa faci? Aplicatii mobile, website-uri, jocuri etc? Desi, avand in vedere ca o sa mergi la facultate, cred ca ar fi mai potrivit sa citesti programa si sa vezi ce limbaje se predau acolo. Poti sa le inveti din timp si sa fii cu un pas inainte, ceea ce o sa-ti faca viata mai usoara.

 

2) E o alegere buna FMI, atata timp cat o iei in serios si continui sa inveti.