KonNDor Posted May 28, 2020 Report Posted May 28, 2020 Buna ziua. Sunt elev in clasa a Xa. Doresc pana la toamna sa ajung la un nivel avansat in C++ :-). Astfel, trebuie lucrat mult. Avem urmatoarea problema, de pe un site al carui nume nu are rost sa il precizez, pentru a nu face reclama. Cu un search pe google, puteti gasi fara probleme. Se dă o matrice cu n linii şi m coloane şi elemente numere naturale. Să se determine mulțimea formată din elementele distincte ale chenarului matricei. Eu am gandit in felul urmator. Parcurg linia de sus & jos si coloana stanga & dreapta, iar elementele sa le pun intr-un vector ( si ulterior sa afisez vectorul ). Am incercat sa pun toate elementele intr-un vector, in schimb pe consola imi afiseaza 0 0 0 0 0 0 0 etc. Rugamintea mea este sa ma ajutati si sa imi explicati de ce imi afiseaza 0. In capul meu, merge bine programul, fiecare element ii este atribuit lui a[l+1]. Va multumesc frumos pentru atentie, imi cer scuze pentru aceasta intrebare de incepator, dar nu gasesc pe net vreun raspuns. Mai jos aveti atasat codul. #include <iostream> using namespace std; int main() { int n, m, i, j, a[105][105], aux[600], l=0; cin>>n>>m; for(i=1; i<=n; i++) { for(j=1; j<=m; j++) cin>>a[j]; } for(j=1; j<=m; j++) { a[1][j]=aux[l+1]; } for(i=1; i<=n; i++) { a[m]=aux[l+1]; } for(j=m; j>=1; j--) { a[n][j]=aux[l+1]; } for(i=n; i>=1; i--) { a[1]=aux[l+1]; } for(l=1; l<=(n*2+m*2)-3; l++) cout<<aux[l]<<" "; return 0; } Quote