Screech Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 Deci, mai multi membrii... au decis sa facem o intalnire in Bucruresti. Mergem sa bem ceva, facem o plimbarica, batem pe cineva, bagam o bila daca aveti... si etc-uri din astea. (spargem aparatele de cola... )Din motive de securitate spun urmatoarele:1. Nu se va stabili pe forum data, locul intalnirii. Acestea se vor dezbate doar in particular (Yahoo or PM), subiectul e facut doar ptr a instiinta doritorii.2. Ne mentinem dreptul de a refuza orice user care ni se pare "suspect" in aceasta intalnire.3. Locul intalnirii va fi stabilit de comun acord de catre toti utilizatorii ce vor participa.4. Nu exista un 4 Lista posibila (doar pana acum):Xavierphantomasdj_raduSad_DreamerENCODED(inca un prieten de-al lui dj_radu)Doritorii sunt rugati sa posteze aici si o sa vb mai multe pe mess sau in privat. Quote
Icarius Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 subscriu...dupa ce ati stabilit un PM la mine va pup Quote
crystygye Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 si eu vin daca e ma cunosc multi asa ca nu cred ca e problema va scot la un pk Quote
djradu Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 prieten... va fi SpiryCaddy si inca un prieten pan acuma... poate mai vine cineva...sa vad ... Quote
Screech Posted August 13, 2006 Author Report Posted August 13, 2006 <div class='quotetop'>QUOTE("crystygye")</div>si eu vin daca e ma cunosc multi asa ca nu cred ca e problema va scot la un pk Cum adica te cunosc toti? Eu nu te cunosc Xavierphantomasdj_raduSad_DreamerENCODEDSpiryCaddy (doar nu putea sa lipseasca el )Icarius(inca un prieten de-al lui dj_radu)actualizare Quote
crystygye Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 "ma cunosc multi"daca ai vazut vreun "TOTI" sa ma anunti Quote
Screech Posted August 13, 2006 Author Report Posted August 13, 2006 <div class='quotetop'>QUOTE("crystygye")</div>"ma cunosc multi"daca ai vazut vreun "TOTI" sa ma anunti MULTI e egal cu TOTI, cel putin ptr mine. Oricum te cunosc si eu, si te cunosc personal Sorry Icarius, edit Quote
SpLo1T Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 veneam si eu da`..tocmai din judetz`u Olt..plm ..asta e Quote
MadBadSad Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 cand stabiliti tot , astept un pm cu locul , data intalnirii si un nr de telefon al cuiva , ( de incredere ) Quote
Screech Posted August 13, 2006 Author Report Posted August 13, 2006 Xavierphantomasdj_raduSad_DreamerENCODEDSpiryCaddy (doar nu putea sa lipseasca el )IcariuscrystygyeMadBadSad(inca un prieten de-al lui dj_radu)9 deja... he he he si se tot strang, va rog veniti fara neveste Quote
Pastilatu' Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 Bravo mah...m-ati inclus si pe mine... adik dj radu... hai ca vedem...vin daca e ... cica...Pace Quote
MadBadSad Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 veniti cu neveste.. eu vin fara sa am ce alege Quote
djradu Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 nua vem frate neveste suntem urati rau )) lasa ca gasim noi ! poate maergem in bragada la femei )))))))) ce tare Quote
ENCODED Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 Xavierphantomasdj_raduSad_DreamerENCODEDSpiryCaddy (doar nu putea sa lipseasca el Mr. Green )IcariuscrystygyeMadBadSad(inca un prieten de-al lui dj_radu) jack[c47] Quote
Sad_Dreamer Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 off topic: icarius de unde eshti?btw daca scoate unu telefonu' pe acolo si pune manele fug Quote
Elias Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 ma hai ca poa ajung si eu mai multe detalii ? Quote
Sad_Dreamer Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 vb cu dj radu sau xavier ca astora le-a venit ideea elias bucureshti? Quote
Icarius Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 <div class='quotetop'>QUOTE("Sad_Dreamer")</div>off topic: icarius de unde eshti?btw daca scoate unu telefonu' pe acolo si pune manele fug Bucuresti Quote
ENCODED Posted August 13, 2006 Report Posted August 13, 2006 <div class='quotetop'>QUOTE("Elias")</div>nop ... .undeva departe de buc Vezi ka daka vii tre sa dai un rand ( ajea ka de 22 ani ) P.S. LA MULTI ANI ELIAS !!!!!!!!!!!! Quote