das392 Posted October 6, 2009 Report Posted October 6, 2009 dati-mi si mie un site sa dau si eu un mesaj pe cosmote in Romania am cautat pe google si multe situri sunt la mistoastept raspuns ! Quote
SympleBoy22 Posted October 6, 2009 Report Posted October 6, 2009 Majoritatea din ziua de azi sunt doar fake.Te pune sa te inregistrezi sa....doar cateva mai ofera intr-adevar acest serviciu.Cauta pe la Mobile pe forum,sau dai search la free sms. Quote
xteutzu Posted October 6, 2009 Report Posted October 6, 2009 (edited) Hello Gorgeous! What are you up to? - Testat si merge!Trimite SMS Gratuit Online in Romania - WorldIT.infoCe este Publi SMS? | PubliSMSPe acestea nu le-am incercat... le aveam la bookmarks si sunt luate din alt topic tot de pe rst ... daca dadeai un search gaseai! Enjoy Edited October 6, 2009 by xteutzu Quote
black_death_c4t Posted October 6, 2009 Report Posted October 6, 2009 moove.ro merge la sigur , il folosesc si eu ma simt coca , am telefon de multi $$ si n-am credit. Quote
alexu Posted October 6, 2009 Report Posted October 6, 2009 Fara inregistrare , testat, trimiti cate vrei , cu prefix 004 + nr ( nu cu +4 ) :Send Free SMS Worldwide - freesms.cloudapp.net |Cloud SMSEnjoy ! Quote
das392 Posted October 6, 2009 Author Report Posted October 6, 2009 mersi de ajutor am sa incerc acum Quote
Gonzalez Posted October 7, 2009 Report Posted October 7, 2009 Nu-mi vine sa cred. E mai misto sa trimiti un sms "de pe net" decat sa trimiti un sms simplu de pe telefonul mobil. Ma doare capul deja, nici nu stiu de ce am intrat pe: Ajutor! nevoie sa dau un sms !.Jaaallee-Gonzalez Quote
UnD3rGr0uNd Posted October 7, 2009 Report Posted October 7, 2009 Nu-mi vine sa cred. E mai misto sa trimiti un sms "de pe net" decat sa trimiti un sms simplu de pe telefonul mobil. Ma doare capul deja, nici nu stiu de ce am intrat pe: Ajutor! nevoie sa dau un sms !.Jaaallee-Gonzalezpoate omu' nu mai avea mesaje gratuite/credit si ii terbuia urgent:) Quote
das392 Posted October 7, 2009 Author Report Posted October 7, 2009 gonzales gandeste problema si tu in alte feluri frate,nu numai cazu tau..generalizeazadaca omu e plecat din tzara si nu are credit e chifla,si trebuie sa dea urgent mesaj si nu are decat netu la indemana..si nu are card pt un cont de skype sau e prea prost sa gasesca singur ceva pe moment.....oricum ms de ajutor am rezolvat...va pup Quote
Flubber Posted June 10, 2010 Report Posted June 10, 2010 Ba ma lasi prea tare.Ba ne lasi? Tu de unde ai mai aparut de invii thread-uri? Quote
cavalerunegru Posted June 10, 2010 Report Posted June 10, 2010 A mers.Ms mult acum stiu de unde avea nemesis conturi la gramada Quote
prodil89 Posted June 10, 2010 Report Posted June 10, 2010 Doamne fereste pana acuma esti pe primul loc ca fiind cel mai prost membru pe care l-am vazut pe RST.....de cand sunt eu aici Quote