Cheater Posted June 25, 2010 Report Posted June 25, 2010 La intrebarea din titlu, raportat insa la luna mai 2010, raspunde un ultim studiu ZeList. Pe scurt: - Presa online a fost in luna mai 2010 cel mai comunicativ canal social media pentru brandurile din domeniul bancar, pentru brandurile din domeniul asigurarilor si pentru cele din domeniul leasingului. - Twitter-ul a fost canalul cel mai comunicativ in aceasta luna pentru brandurile auto, pentru brandurile IT, pentru brandurile de electronice si pentru brandurile din telecom. - Blogosfera a fost in mai 2010 canalul social media cel mai comunicativ pentru brandurile FMCG.Studiu: Branduri mai 2010Sursa: Care sunt cele mai vizibile branduri in social media romaneasca? | refresh.ro Quote
Krisler12™ Posted June 25, 2010 Report Posted June 25, 2010 Romanii nu au habar sa faca afaceri ! Nu stiu sa se promoveze, americanii pot sa aiba si un rahat ca sunt in stare sa te faca sa crezi ca rahatu' ala e cel mai bun si ca asa ceva nu ai mai vazut si ca in acel moment e o ocazie unica sa il cumperi. La noi nu o sa vezi asa ceva nici la cei care lucreaza in marketing ! Quote
hozarares Posted June 26, 2010 Report Posted June 26, 2010 La "brandul bancar" domina ING. La cel auto, aici e cam ambigua treaba si pute a peste stricat.In domeniul sanitar.....In domeniul IT avem Gecad si BitDefender.In domeniul comunicatiilor, primul loc il ocupa Orange iar ultimul loc este ocupat de Digi ( telefonie (?) la superlativ ).In domeniul asigurarilor domina nenea Tiriac cu a lui Alianta.In domeniul FMCG domina Pepsi si Silva ( bere ).Nu stim sa promovam nimic ce este ROMANESC.Cum adica, va intrebati? Deoarece NU AVEM ! Totul este importat...ati vazut vreo reclama la lapte romanesc in ultimul an ? Io nu, dar la Tnuva vad in fiecare zi .... Quote
Cheater Posted June 26, 2010 Author Report Posted June 26, 2010 hozarares, asta se vede si din pool .Refresh.ro este un bun exemplu de blog care scoate bani, care stie sa vanda inca de la inceput a facut cu succes asta, iar apoi a fost vandut pe o suma considerabila fapt ce l-a urcat mai mult.Speram ca blogari nostri sa invete de la ei si de la altii din alte tari sa faca treaba caci blogurile sunt pline de continut unic, sunt vazute extrem de bine de google si cei care au o afacere online cauta cu disperare bloguri de calitate pentru parteneriate.Ei pentru inceput vad ca articolul a avut un succes mai mare dc ma asteptam asa ca pentru cei "ce vad" o sa mai postez astfel de areticole. Quote
Andrei Posted June 26, 2010 Report Posted June 26, 2010 @Cheater E un exemplu de blog de succes pentru ca are o influenta in new media, exact o nisa neluata de nimeni. De unde ai tu informatia ca a fost vandut? Ce a fost atunci cu techcrunch a fost o farsa. Quote
Cheater Posted June 27, 2010 Author Report Posted June 27, 2010 @[]AnDrEwBoY[], citisem undeva acum cateva luni bune si stiu de farsa nu este vb de ea. Quote
Guest Nemessis Posted June 27, 2010 Report Posted June 27, 2010 Refresh.ro ii apartine tot lui Costin din cate stiu eu. Nu cred ca a fost vandut. Quote