virusz Posted October 13, 2006 Report Posted October 13, 2006 Eu unul nu sunt de acord sa se foloseasca scripturi gen:http://www.danasoft.com pe forum, stiti la ce ma refer, ah, zic eu ca nu e frumos, ce conteaza dak sunt eu sau nu de acord? ...o parere mai mult... e cineva cu mine? Quote
Sad_Dreamer Posted October 13, 2006 Report Posted October 13, 2006 parerea mea...sux..de ce? cu ce te deranjeaza? numai tu vezi ..nu e public Quote
virusz Posted October 14, 2006 Author Report Posted October 14, 2006 lolz.. stiu cum e, dar mie unu nu imi plac, sunt de tot kktu.. ma seaca sincer , bine asta e doar "parerea mea....hach" Quote
Pastilatu' Posted October 14, 2006 Report Posted October 14, 2006 e fustranta ideea de ati vedea datele..... :@ Quote
Sad_Dreamer Posted October 14, 2006 Report Posted October 14, 2006 ma mie imi plac astea..ca le pacalesc oricum...ele imi arata ca folosesc mozilla si sistem de operare LINUX...+ proxy...se pacalesc foarte usor..si e misto Quote
virusz Posted October 14, 2006 Author Report Posted October 14, 2006 lol, degeaba le "pacalesti" ca de fapt tot pe tine te pacalesti, dupa cum ai zis si tu, doar tu esti acela care isi vede ip-u versiunea de browser si mesajul cu ajutorul acelui script, chiar nu imi plac, asta nu mai conteaza, dar pe un forum de securitate nu suna prea bine... "parerea mea" ... Quote
virusz Posted October 14, 2006 Author Report Posted October 14, 2006 nu neaparat mesajele sunt penibile, tot scriptul e aiurea... makar de nu scria pe poza "danasoft.com" ... Quote
Sad_Dreamer Posted October 14, 2006 Report Posted October 14, 2006 pey poti face tu una..personalizata...LE: ar fi frumos sa fie scoase doar alea de pe siteuri ...alea facute de ei (ORIGINALE) sa le lase Quote