pinguinulturbat Posted June 29, 2012 Report Posted June 29, 2012 Am cumparat acum 2 luni doua produse de la magazinul online A-ltex, in valoare totala de 600 ron, pe ramburs mi-a venit doar pretul unui produs dar in pachet erau doua (in valoare de 600 de lei) si l-am platit pe cel care costa 100 de lei. Dupa doua luni m-au sunat sa-mi zica, ca vor trimite alt pachet cu ramburs ca sa platesc diferenta. Ce imi pot face? Sa le platesc? Quote
Guest Kovalski Posted June 29, 2012 Report Posted June 29, 2012 jneboon? ei crezi ca ti-ar inapoia un singur cent daca te-ai incurca in socoteli?legal ti-ai achitat factura. ca sunt ei cretini si ca iti trimit bonus inca 5 produse pe langa ce scrie pe bon e problema lor.considera-l cadou. Quote
daNNy.bv Posted June 29, 2012 Report Posted June 29, 2012 nu au ce sa-ti faca . Tu ai platit exact factura care a fost emisa si ai ridicat coletul trimis de ei asa ca e un GIFT enjoy it! Quote
pinguinulturbat Posted June 29, 2012 Author Report Posted June 29, 2012 Chitanta de la curier e de 100 ron, dar factura o am si e de 600 ron, ma gandeam pe partea legala daca au sa-mi faca ceva...Multumesc pentru raspunsuri baietii Quote
poq Posted June 29, 2012 Report Posted June 29, 2012 Si zicem ca vrem sa ne schimbam.E normal sa faci asemenea greseli,daca te pui in locul lor nu cred ca ar fi bine.Drept sa zic......eu as plati,stiu ca pare o mare nesimtire din partea lor cand iti zic cu o superioritate agatata in nori ca trebuie sa platesti,atunci iti dai seama ca nu dau doi bani pe tine dar daca vrem sa schimbam ceva trebuie sa o facem din lucruri mici cum e acesta.Acum faci cum vrei,oricum tu ai platit odata asa ca de ce sa nu continuam pe banda romaneasca...? Quote
daNNy.bv Posted June 29, 2012 Report Posted June 29, 2012 chitanta de la curier tot de la ei se emite asa ca tot ei sunt de vina Tu ai platit cat tia cerut. Daca dadeai toti banii 500 era ciubucul la curier, deci ramane gresala lor sa fiu mai OFF. acum 5 zile a gresit unu nr de telefon si mi-a incarcat cartela.. la fel mia cerut sai inapoiez, dar dupa ce l-am facut prost am considerat ca e un cadou si nu are ce sa-mi faca fiind si pe cartela prepay Quote
dixongsm Posted June 29, 2012 Report Posted June 29, 2012 Din puct de vedere legal nu au ce s?-?i fac?, este gre?eala lor. Gre?eal? pentru care cineva va pl?ti... cel mai probabil vreun angajat care a fost neatent.OFF. Frumos ?i omene?te ar fi s? achi?i ?i cel?lalt produs dac? ?i se cere. Una peste alta dac? am în?eles eu corect, ai primit ceea ce ai comandat. Înainte de toate gânde?te-te la am?râtul sau am?râta care va pl?ti pentru aceast? gre?eal?... firma nu r?mâne în pierdere.Sincer, îmi pare r?u s? v?d cum gândesc unii, de?i pe de-o parte nu-i condamn, dar în felul acesta nu se va schimba nimica în spre bine..The choice is yours... Quote
CristianRoflmao Posted June 30, 2012 Report Posted June 30, 2012 greseala lor trebuia sa le spui ca ai stricat al doilea produs,ca lai vandut plm sau ca nu lai primit.puteai baga o duma simpla si scapai de ei.Ex: al 2 produs era stricat si ti-ai bagat pula'n el. Quote
pinguinulturbat Posted July 1, 2012 Author Report Posted July 1, 2012 Baietii de la A-ltex au facut prostia, ei au scris 100 de ron pe ramburs, nu e vina curierului, am sa le returnez suma. Quote
R3NZoR Posted July 1, 2012 Report Posted July 1, 2012 Ai facut alegerea corecta pinguinulturbat.Subscriu la ce a spus Gecko...asta e o mare problema in RO,toti vor sa fie respectati si tratati ca oameni dar ei se comporta ca niste animale.Eu cred in "terapia" prin exemplu.Mi s-au intamplat si mie destule faze de genul asta:La KFC mi-a dat rest mai mult decat trebuia,i-am dus banii inapoi,cum ma pot eu bucura de banii pe care oricum trebuie sa ii puna inapoi un om care a muncit toata ziua pe un salariu mizer?Pacat. Quote