IceT Posted August 25, 2007 Report Posted August 25, 2007 www.flazx.comUn site de carti online pe cateorii ,e super situl Quote
nullbyte Posted August 25, 2007 Report Posted August 25, 2007 Heh... de cand cautam pe emule C++ Programming for the Absolute Beginner (For the Absolute Beginner)tfs really useful Quote
Puscas_marin Posted August 25, 2007 Report Posted August 25, 2007 Da da trebuie sa ai si bani multi pt carti calumea Quote
nullbyte Posted August 25, 2007 Report Posted August 25, 2007 Da da trebuie sa ai si bani multi pt carti calumea De ce vanezi posturi? :? Ai intrat macar sa vezi ca e warez? :wink: Alea sunt cele mai bune! Quote
IceT Posted August 25, 2007 Author Report Posted August 25, 2007 lool ,da man nu sunt pe bani acolo arata doar de pe amazon sa vada astia destepti,adica noi ,care le luam pe gratis cat costa ele de fapt daca ma intelegi Quote
Puscas_marin Posted August 26, 2007 Report Posted August 26, 2007 lool ,da man nu sunt pe bani acolo arata doar de pe amazon sa vada astia destepti,adica noi ,care le luam pe gratis cat costa ele de fapt daca ma intelegiHei gata am vazut si eu asta, si app nu vanez in nici un fel posturi :cry: Quote
michee Posted November 1, 2007 Report Posted November 1, 2007 frate eu sunt chior......unde e buttonul de download sa iau cartea? Ca vad numai link-uri care ma duc spre site-uri de unde pot sa cumpar cartea.... Quote