Jump to content
KillerMC

[CUMPAR] 2 probleme Visual Basic

Recommended Posts

PROBLEMA 1.

S? se realizeze un proiect Visual Basic prin care s? se efectueze eviden?a activit??ii dintr-un centru de închirieri ?i/sau vânz?ri CD-uri/ DVD-uri/STICK-uri/parola de acces pentru desc?rcare (download) de filme, muzic?, documentare, sau link-uri pentru consultan?? sau asisten?? tehnic?, îndeplinind cel pu?in urm?toarele func?ii:

a) accesul la prelucr?ri se face pe baz? de parol?, pe nivele de acces, cu o list? actualizabil? de membri pentru fiecare nivel, dintr-o form? de prezentare a produsului ?i al firmei la care se aplic?. Dup? un num?r de încerc?ri, maxim 5, se blocheaz? toate accesele, controalele din prima form?, exceptând butonul exit.

B) Printre formele de prelucrare, una îndepline?te func?ia de form? dispecer ce trebuie s? con?in?:

- un meniu Text;

- bare de instrumente (pentru fiecare op?iune din meniu câte un buton, shortcut, în bara de instrumente);

- o caset? ComboBox cu “Tipuri de produse sau servicii puse la dispozi?ie” (exemple: filme, muzic?, documentare …) ?i “All” (toate);

- o caset? list? cu “Denumirile produselor/seviciilor disponibile”, filtrat? prin criteriul ales la “Tipuri de produse sau servicii” (numai acel tip se afi?eaz?);

- o caset? cu prezentarea sumar? a descrierii produsului/serviciului selectat la un moment dat (numai una) în lista de produse sau servicii;

- o caset? cu numele actorilor/membrilor forma?iei de pe caset?, expertilor;

- o caset? cu imagini exemplu diespre/din produs sau serviciu.

Meniul trebuie s? con?in? minimal op?iunile:

a. set?ri, la care se deschide un submeniu cu op?iunile:

o parole – declan?eaz? un dialog în care se seteaz?(stabilesc) toate parolele

o path – declan?eaz? un dialog în care se seteaz? calea folderului de fi?ier (unde vor fi salvate/de unde vor fi accesate fi?iere);

o culori – declan?eaz? un dialog în care se seteaz? culorile pentru toate controalele din toate formele de lucru;

o imagini – declan?eaz? un dialog în care se seteaz? ce imagini sunt afi?ate (fiecare firm? poate s?-?i pun? imaginile proprii în forma dispecer) + imagini representative;

o texte – denumirea firmei unde e instalat produsul, reclame etc.

o bare de instrumente (ce anume bare de instrumente se doresc vizibile pe forma de lucru)

b. opera?iuni curente, la care se deschide un submeniu cu op?iuni:

o înregistrare client nou – se deschide o form? în care se preiau datele necesare pentru un nou client (nume, prenume, adresa, buletin, cod numeric, telefon etc). Se presupune c? i se elibereaz? o legitima?ie cu un num?r de la 1 la 9999. Se vor salva într-un fi?ier. La sfâr?it se întreab? dac? acel client dore?te s? închirieze (dac? da, se trece la închiriat) sau sa solicite un produs /serviciu

o închirieri (condi?ii special de utilizare) la un client vechi, identificat dup? num?rul de legitima?ie sau dup? codul numeric personal, etc. Se selecteaz? alegerile, pe perioada dorit?, cu pre?ul stabilit anterior. Se va face ?i monetarul (câte bancnote a dat clientul, ?i de care, câte bancnote a dat rest casierul ?i de care, câte bancnote sunt în cas?, ?i de care).

o Return?ri produse închiriate – cu scoaterea din eviden?a clientului a elementelor returnate, cu plata penaliz?rilor pentru casetele returnate cu întârziere. Se va face ?i monetarul.

c. Rapoarte, la care se deschide un submeniu cu op?iunile:

o Toate produsele/serviciile (se afi?eaz? ordonat dup? anumite criterii)

o Produsele/serviciile distribuite ordonate dup? anumite criterii;

o Produse închiriate (se afi?eaz? ordonat dup? nume, dup? data închirierii, dup? data de returnare, la un client);

4

o Clien?i (se afi?eaz? ordonat dup? anumite criterii);

o Restan?ieri /sau client care utilizeaz? produsul/serviciul dup? expirarea perioadei acordate (se afi?eaz? ordonat dup? anumite criterii);

o Produse de returnat, produse sau servicii c?rora le expir? perioada de utilizare (se afi?eaz? ordonat dup? anumite criterii) de la cine ?i de când;

o Istoric - client/clien?i cu casetele închiriate

- produse/servicii cu num?r de închirieri/achizitii fiecare;

- încas?ri (total / pe caset?);

- penaliz?ri (total / pe caset? / pe client);

- nereturnate/utilizare dupa expirarea perioadei specific permisiunii de utilizare.

d. Gestiune, un submeniu care con?ine:

o Fi?a produsului sau serviciului;

o Intr?ri de produse/servicii noi;

o Cas?ri/iesiri de produse/servici;

o Preluarea de monetar (se las? în cas? doar pentru rest).

PROBLEMA 2.

S? se realizeze un proiect Visual Basic prin care s? se efectueze analiza unui text preluat de la tastatur?, din clipboard sau dintr-un fi?ier ?i s? se identifice cu memorare frazele, cuvintele ?i caracterele folosite în text. S? se contorizeze de câte ori apare fiecare dintre acestea. Accesul s? se fac? pe nivele de prelucrare pe baz? de parol?, cu membri multipli, actualizabile. Datele de intrare ?i rezultatele s? se trec? pe supor?i de memorie extern?.

Astept oferte :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...