Liliput Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Salut,Ma numesc Laurentiu, student anul II la Mate-Info.Stiu de acest forum de mai mult timp... dar pana acum nu am prins "curajul" sa ma introduc (desigur aveam si alt user pe care l-am uitat:D ).Stiu sigur ca voi invata multe de aici, si voi avea parte de tot ajutorul de care voi avea nevoie ( daca este cazul ).Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Active Members SynTAX Posted June 2, 2014 Active Members Report Share Posted June 2, 2014 Bine ai venit. Ce abilitati ai? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amad Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Bun venit.Ce mancare stii sa faci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liliput Posted June 2, 2014 Author Report Share Posted June 2, 2014 Pai,Umpic de php...ceva C#, C++, ceva mai mult html.Si la mancare... Ma descurc cu ce am=))... nu mor de foame! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Breacker Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Salut si bun venit in rst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CristianRoflmao Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Salut!!! Sper sa ai o viata lunga aici Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...