ovidelu47 Posted January 9, 2015 Report Posted January 9, 2015 Salut de ceva timp am vazut ca cei de la oktal.ro au stocurile epuizate si am o problema cu un telefon cumparat de la ei si am lasat ticket dar nu a raspuns nimeni la el am incercat sa sun la ei dar am fost lasat sa astept vreo 10 minute cu robotul su dupa sa intrerupt legatura,nustiu cum sa dau de ei.Sau poate au intrat in insolventa,cum as putea rezolva problema. Quote
ovidelu47 Posted January 9, 2015 Author Report Posted January 9, 2015 Plata la rambursare,cand a ajuns curierul cu telefonul am platit,am toate chitantele si factura absolut tot,acum telefonul face figuri si a fost pastrat in husa+folie de protectie suplimentara.De asta ma intreb ce se intampla cu ei nici la telefon nu-i gasesc,la ticket nu raspund si nu am cum trimite telefonul la service. Quote
Sithalkes Posted January 9, 2015 Report Posted January 9, 2015 (edited) Astia sunt in faliment, la cererea lor.ELKA-OKTAL GROUP SRLCod Fiscal: RO13510028RC. J40/10226/2000Sediul social: str Manastirea Caldarusani nr.3 sect. 1 BucurestiCapital social: 300 Lei Tribunalul BUCURE?TIInforma?ii generaleNr. unic (nr. format vechi) : 43325/3/2014Data inregistrarii 11.12.2014Data ultimei modificari: 18.12.2014Sectie: Sec?ia a-VII-a Civil?Materie: FalimentObiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5Stadiu procesual: FondP?r?iNume Calitate parteELKA OKTAL GROUP SRL Debitor?edin?e01.04.2015Ora estimata: 09:00Complet: C15Tip solutie: Solutia pe scurt: Document: 17.12.2014Ora estimata: 12:00Complet: Camera de Consiliu C15Tip solutie: Admite cerereaSolutia pe scurt: Admite cererea debitorului. În temeiul art. 145 alin. 1 raportat la art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven??, dispune intrarea în faliment prin procedura simplificat? a debitorului. În temeiul art. 85 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 ridic? dreptul de administrare al debitorului ?i dispune dizolvarea societ??ii debitoare. D? dispozi?ie tuturor b?ncilor la care debitorul are disponibil în conturi s? nu dispun? de acestea f?r? un ordin al judec?torului sindic sau al lichidatorului judiciar, obliga?ia de în?tiin?are a b?ncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului, în sarcina lichidatorului judiciar. Pune în vedere debitorului c? este obligat s? depun? în 10 zile de la pronun?area prezentei hot?râri, la dosarul cauzei, actele ?i informa?iile prev?zute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele ?i informa?iile ar?tate devin aplicabile dispozi?iile art. 82 alin. 2 ?i art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014. Fixeaz? urm?toarele termene limit?: a) termenul limit? de depunere, de c?tre creditori, a opozi?iilor la sentin?a de deschidere a procedurii - 15 zile de la notificare, precum ?i termenul de solu?ionare a opozi?iilor, care nu va dep??i 10 zile de la data expir?rii termenului de depunere a acestora; termenul limit? pentru înregistrarea cererii de admitere a crean?elor asupra averii debitorului – 02.02.2015 ; c) termenul de verificare a crean?elor, de întocmire, afi?are ?i comunicare a tabelului preliminar de crean?e – 12.02.2015; d) termenul de definitivare a tabelului crean?elor – 10.03.2015; e) data primei ?edin?e a adun?rii generale a creditorilor –18.02.2015. Nume?te lichidator judiciar provizoriu pe CII STANCIU PAULA DOINA, care va îndeplini atribu?iile prev?zute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o remunera?ie de 3.000 lei din averea debitorului. În temeiul art. 147 alin. 1 raportat la art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca lichidatorul judiciar s? trimit? o notificare, în condi?iile art. 100 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura simplificat?, ridicarea dreptului de administrare ?i dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor men?iona?i în lista depus? de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin 1 lit. c), debitorului ?i oficiului registrului comer?ului sau, dup? caz, registrului societ??ilor agricole ori registrului asocia?iilor ?i funda?iilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea men?iunii, instan?elor judec?tore?ti în a c?ror jurisdic?ie se afl? sediul declarat la registrul comer?ului, ?i tuturor b?ncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplic?rii prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar s? efectueze în 60 de zile de la data pronun??rii prezentei hot?râri inventarierea bunurilor debitorului, s? întocmeasc? ?i s? depun? la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prev?zut la art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de c?tre debitor a unui cont la o unitate bancar? din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribu?iei, contul va fi deschis de c?tre lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilit??i b?ne?ti vor fi p?strate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicat? ?i dispune îndeplinirea formalit??ilor privind men?ionarea la registrul comer?ului a reprezentan?ilor permanen?i ai s?i. Pune în vedere lichidatorului judiciar s? depun? lunar la dosar raportul prev?zut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Fixeaz? termen pentru analiza stadiului continu?rii procedurii la 01.04.2015. Executorie. Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bucure?ti Sec?ia a VII-a Civil?. Pronun?at? în ?edin?? public?, azi 17.12.2014. Document: Încheiere de ?edin?? 17.12.2014Deschide un ticket pe site-ul fabricantului telefonului, sa iti spuna firma autorizata pentru service in Romania, si ia legatura cu aceasta firma. Mergi si la un service gsm si vorbeste cu aia, daca nu este scumpa reparatia, baga-ti beepu in ea garantie, si repara-l acolo, te scuteste de nervi si de stres. Edited January 9, 2015 by Sithalkes Quote
ovidelu47 Posted January 10, 2015 Author Report Posted January 10, 2015 Morti lor de gaozari,telefonul este un Sony Xperia L ,si o sa depun o plangere la OPC,doar de ciuda ca nu isi respecta clientii. Quote
itrack Posted January 26, 2015 Report Posted January 26, 2015 OPC nu te poate ajuta in cazul asta, ii apara falimentul .... incearca sa rezolvi cu producatorul Quote
Bumfuzzle Posted January 26, 2015 Report Posted January 26, 2015 Oktal.ro, unul dintre primele magazine online IT&C din România, în faliment. “Nu exist? posibilitatea redres?rii activit??ii”. Site-ul afi?eaz? acum ofertele cel.ro | Ziarul Financiar Elka Oktal a dat Corsar Online drept de g?zduire pe site-ul lor a ofertei de produse de pe cel.ro pentru ca în schimb Corsar s? onoreze garan?iile pentru produsele vândute de Elka Quote
ovidelu47 Posted January 28, 2015 Author Report Posted January 28, 2015 (edited) Spunea cineva ca opc-ul nu rezolva nimic dar am facut plangerea,si i-au obligat sa mi-l repare la un servis Germanos din bucuresti pe toata cheltuiala lor (transport,manopera etc)Deci da se poate si daca mai are cineva probleme cu ei sa ia legatura cu OPC-ul ca se poate rezolva ceva chiar si in Romania.Ieri mi-au adus telefonul acasa merge struna si garantia este valabila in continuare. Edited January 28, 2015 by ovidelu47 Quote