Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/16/15 in all areas

  1. Ai auzit pana acum de Bitcoin dar nu stii sigur ce e si cum functioneaza? Vrei sa experimentezi o tranzactie virtuala sa vezi cum se desfasoara si ce este necesar pentru o transfera bitcoin? Esti curios sa vezi cum arata o moneda virtuala si iti doresti sa ai una in portofelul tau electronic? Recomand mai intai sa arunci o privire peste urmatoarele pagini. Daca nu te descurci cu limba engleza, foloseste Google Chrome, click dreapta in pagina si translate in Romana. aici https://bitcoin.org/en/faq aici https://en.wikipedia.org/wiki/Bitcoin aici https://bitcoin.org/en/ Pentru ca esti membru RST, iti ofer gratuit 0.0001 BTC. Tot ce trebuie sa faci este sa iti creezi un portofel electronic unde sa poti primi acest BTC si sa lasi un reply cu adresa unde sa primesti bitcoin-ul. - ofer o singura data per user - nu este o metoda de imbogatire/milostenie, 0.0001 BTC momentan este echivalentul a 2 eurocenti. Este pentru cei care pur si simplu vor sa vada pe viu cum functioneaza - UPDATE: din cauza celor ce abuzeaza, minim 25 postari pe forum pentru a primi Succes!
    1 point
  2. GirlShare - Download font.zip hint: font_demo thanks @io.kent
    1 point
  3. Pai, nu ai citit foarte bine ceea ce ti-am postat. Poti ceea clase si fara a mosteni din cineva anume. De exemplu ideone.
    1 point
  4. De ce te complici atât când lucrurile pot fi simple? Tu practic ai nevoie de „variabile dinamice” pe care s? le po?i copia într-o nou? „categorie” atunci când ai nevoie de ele. Lucrurile astea pot fi rezolvate foarte simplu cu ajutorul map-urilor, unde ai key/value, key-ul reprezentând noua „variabil?” (pe care o po?i denumi dup? bunul plac), iar value, valoarea efectiv? a respectivei „variabile”. Mo?tenirea poate fi „simulat?” prin copierea acelor key care te intereseaz?. Î?i scriu un exemplu de clas? care poate fi folosit? pentru toate „categoriile”: #include <iostream> #include <string> #include <map> #include <vector> using namespace std; class Categorie { public: Categorie(string tip) { this->tip = tip; } Categorie(string tip, Categorie parinte, vector<string> proprietati) { this->tip = tip; vector<string> proprietati_parinte = parinte.ProprietatileMele(); for (unsigned int i = 0; i < proprietati_parinte.size(); i++) this->AdaugaProprietate(proprietati_parinte, ""); for (unsigned int i = 0; i < proprietati.size(); i++) this->AdaugaProprietate(proprietati, parinte.CitesteProprietate(proprietati)); } void AdaugaProprietate(string nume, string valoare) { this->proprietati[nume] = valoare; } string CitesteProprietate(string nume) { return this->proprietati[nume]; } vector<string> ProprietatileMele() { vector<string> proprietati; for (map<string, string>::iterator i = this->proprietati.begin(); i != this->proprietati.end(); i++) proprietati.push_back(i->first); return proprietati; } private: string tip; map<string, string> proprietati; }; Iar folosirea ar putea fi cam a?a: int main() { Categorie *iepure = new Categorie("iepure"); iepure->AdaugaProprietate("culoare", "alb"); iepure->AdaugaProprietate("mers", "topait"); iepure->AdaugaProprietate("dinti", "alungiti"); Categorie *caine = new Categorie("caine", *iepure, { "culoare" }); caine->AdaugaProprietate("mers", "normal"); cout << iepure->CitesteProprietate("culoare") << endl; cout << iepure->CitesteProprietate("mers") << endl; cout << iepure->CitesteProprietate("dinti") << endl; cout << caine->CitesteProprietate("culoare") << endl; cout << caine->CitesteProprietate("mers") << endl; cout << caine->CitesteProprietate("dinti") << endl; system("PAUSE"); return 0; } Toate cele bune.
    1 point
  5. -1 points
×
×
  • Create New...