Daca nu te informeaza ca te inregistreaza nu pot folosi acea inregistrare in caz de reclamatii, confirmare, judecata sau orice alta situatie. La fel cum nici tu nu o poti folosi daca nu anunti, cel putin ANPC asta mi-a comunicat cand am avut o situatie cu emag si le-am zis ca am inregistrarea apelului.
Eu personal inregistrez toate apelurile, aparent pe Huawei e o functie din telefon fara batai de cap ce functioneaza mereu. Cand nu aveam timp/chef de vorba o aruncam pe asta cu apel inregistrat si inchideau, insa in ultima perioada vad ca nu mai inchid apelul asa multi si intr-un fel ma bucur.
Am sesizat insa altceva, mai nou cand te suna cineva din callcenter nu iti mai zice robotul treaba cu inregistratul. Se prezinta persoana si iti zice ce vrea sa iti vanda/modifice si apoi iti arunca treaba cu apelul inregistrat. Lucru mult mai ok. Firmele de duzina, gen DPD, probabil ca merg la "rupere" si la "clientul pierde nu eu". Nu vreau sa stiu ce minte sclipitoare de la DPD a venit cu ideea sa iti arunce mesajul cu inregistrarea apelului cand te suna curierul. Si daca nu esti ok cu asta si inchizi apelul cum te mai contacteaza sa iti livreze?
Cu datele personale la telefon iar nu sunt ok, poti sa fi intr-un loc aglomerat si toata lumea iti aude datele personale. Doar eu am patit sa ii aud unuia tot buletinul?
Apoi poate sunt paranoic, insa am un catchall pe un domeniu si la fiecare contract am dat cate o adresa de mail unica. Am patit sa ma sune firme dubioase si asa mi-am dat seama de unde au datele mele.
Funny story, am fost sunat de curand sa actualizez datele personale ca sa imi poata furniza serviciile in continuare si pentru ca pandemie e ok si telefonic. Prima intrebare a operatorului foarte bine instruit a fost: Data nasterii ramane aceiasi?