Jump to content

Comunistul

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About Comunistul

  • Birthday 03/03/1993

Converted

  • Occupation
    winAPI Developer
  • Interests
    Speed & Optimization.
  • Biography
    Inexistent.
  • Location
    Deep in the kernel.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Comunistul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Mi se pare prea mult de citit pentru ceva care poate avea un raspuns mai "direct". 1. Depinde ce te intereseaza. De unde incepi? Recomandat dintro carte. Mobile development - Java (Android), Objective-C (iOS) Back-end Server development - C/C++, SQL, PHP, Python, ASP.NET Front-end web development - Ajax, CSS, HTML5, Javascript, ASP.NET Gaming & Graphics - C/C++, Assembly, C#, Java Hardware & Embedded Systems - C, Asm General Desktop - .NET (VB, C#, VC++), Java, Python, etc. 2. In cat timp? Bre, asta depinde de fiecare. Multi factori te pot afecta (tipul de material de pe care inveti si cat timp dai pe subiect), dar in general - cativa ani. 3. IDE-uri, debugere, compilere, dependency tools etc... sau daca esti un Linux geek - terminalu si un text editor . Nu ma apuc eu sa scriu o lista INTREAGA de unelte - dau minimul. Eclipse, Netbeans, QT Creator, Visual Studio, CodeBlocks, WAMP/LAMP etc.
  2. Bun, deci pot considera aceasta as a given. Multumesc frumos.
  3. Pentru cei care stiu despre ce e vorba - as dori sa va aud parerea. Personal - mi se pare mai mult efortul de a seta scriptul de testing, decat a face un simplu debugging manual..
  4. CodeDOM - mai specific, toate informatiile sunt aici: Using the CodeDOM
  5. Eu am folosit urmatoarea carte pentru Algoritme si Structuri de Date - o gasesti pe net. C++ Data Structures and Algorithms - 2nd Edition - Adam Drozdek Scopul meu principal a fost mai mult optimizarea.
  6. Absolut orice model inafara de cel dat original ca default cand folosesti ori Winsock ori UNIX sockets este blocking. Cele de mai jos sunt non-blocking. Exemple gasesti pe tot netul - dar fi atent - bad practice vor fi in toate. Citeste manualul official pentru a nu face aceleasi greseli ca si altii... ioctlsocket() e functia care schimba socket mode-ul manual. Windows: select & polling WSAAsyncSelect WSAAsyncEvent Overlapped Events Overlapped Routines I/O Completion Ports Linux: Select Epoll AIO Select merge mult mai bine pe Linux in comparatie cu alte systeme, dar Epoll e recomandat. Pe Windows - daca nu vrei sa te faci de tot rahatul - IOCP sau Overlapped.
  7. Se numeste un "False Positive". Solutia? Umbla la setarile AVG. If everything fails - get rid of it. (uninstall).
  8. Fara nicio ezitare - DirectX. Daca ai nevoie de crossplatform - OpenGL e un must. DirectX iti va da rezultate mai usor si rapid - plus avand tone de referinte/informatii de pe MSDN. OpenGL e mai scattered - ai sa gasesti documentatii mai greu + biblioteca e mai dificila de a utiliza. In final - daca te intereseaza jocurile Windows/XBox si esti serios -> go DirectX. Daca nu - OpenGL.
  9. Asta nu e cod sursa - e batch output/script.
  10. In comparatie cu Skull, Windows este platforma mea principala cand vine vorba de aplicatii, si natural - IDEul preferat este Visual Studio 2012. Sa specific - mai exact, lucrez cu C/C++, C# si Java (Netbeans). Pe linux - depinde de biblioteca, dar in general - ma folosesc (din nou) de NetBeans. Doresc sa subliniez mai sus ca - in cazul meu, framework/biblioteca alesa influenteaza environmentul. Exemplu: QT si QTCreator. .NET si Visual Studio, Java -> Eclipse/NetBeans etc.
×
×
  • Create New...