Nu ma asteptam, si inca nu ma astept, ca-s putin pesimist. Ma uit si-ti zic daca rezultatul este cum ar trebui. Si daca suna bine o scriu si-n java imediat si-o testez cu date reale. Sa ma trezesc mai intai cu cafea ca sunt adormit de-n 5 minute alunecam in pat. Morning edit: N-am reusit sa ma trezesc bine Din pacate nu cred ca e buna rezolvarea. 1. Imi trebuie path-ul, nu maximul. E un algoritm de pathfinding pana la urma. 2. Graful este complet. Din orice punct se poate ajunge in alt punct si timpul dintre ele este optim (adica nu se micsoreaza daca trece printr-n punct intermediar.) - ca mai ai un if in plus acolo. 3. Implementarea cu fiecare moment de timp este interesanta. O sa ma gandesc daca ma ajuta in alte parti. Timpul il folosesc la microsecunde aici dar as putea-l tai chiar si la zeci de secunda. Ideea este ca aici erau doar niste cuantificari direct proportionale. Daca ar fi sa vorbim de date reale, fie ele chiar si trunchiate la secunda, Txy este intre 1500 si 3500 iar T este undeva pe la 50000 - 60000. Ca si complexitate ar trebui sa depinda de T/avg(Txy) care in realitate o sa fie intre 25 si 30... modific si enuntul problemei acum. N-ul nu l-as limita mai jos de 256 dar ma descurc eu cu memoria Inca sunt de parere ca n-ar functiona... Pentru a genera datele care sa fie compatibile cu problema, genereaza niste puncte pe o harta (patrata sa zicem): (x,y) unde x si y sunt float random intre 0 si 200 si functia de timp intre puncte o consideram simpla: float time(p1, p2){ float distance = sqrt((p1.x-p2.x)^2 + (p1.y-p2.y)^2); return 80 + min ( (40 + distance / 4), (distance / 2) ); } Txy intre 80 si 200 T considera-l fix : 4000 N ramane... 200