Fineas Posted February 21, 2018 Report Posted February 21, 2018 (edited) Salutare, Am făcut nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile. Mi-am luat un Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au cedat vibrațiile și semnalul gsm , nu mai citea nicio cartelă și mă deranja faptul că nu mai vibra deloc. M-am uitat la ei pe site, am văzut pașii, am trimis la ServiceReturn telefonul și după o săptămână primesc mail de la tovarăși ca a fost trimis în service la o firmă terță, nu la ei după cum credeam. În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții de la ”SAP”( firma terță) au finalizat diagnosticarea spunând că, carcasa telefonului este puțin îndoită și asta nu acoperă garanția și astfel mi-au scos telefonul din garanție și să mi-l trag pe cap de acum încolo. Eu l-am băgat în service pentru vibrații și GSM și mi-au spus că mai trebuie înlocuit touchscreen-ul, ecranul și placa de bază pe banii mei(adică încă odată banii pe care i-am dat pe telefon). Iar mai apoi, mi s-a spus că dacă sunt dubii în privința diagnosticării firmei ăsteia, pot solicita să schimb firma terță în schimbul a 300 lei și dacă ei spun că acoperă garanția atunci mi-l vor face și voi primii cei 300lei înapoi, dacă este contrar, pierd și garanția, mă aleg cu telefonul nefuncțional și mai pierd 300 de lei. Și cealaltă firmă va zice ca prima, sunt convins. Mi se pare absurd să mi se zică că trebuie să-mi înlocuiesc touchscreen-ul și și ecranul dacă ele sunt complet funcționale și asta pe banii mei și pentru un motiv inventat. Bun, acum nu știu ce să fac în continuare...telefonul încă a rămas la ei și în 48 ore mi-l va trimite înapoi dacă nu optez pentru taxa lor de 300 de lei. Eventual, m-am gândit să le trimit un mail-răspuns celor de la SReturn că nu accept această diagnosticare și refuz să optez pentru porcăria lor de taxă și voi refuza și curierul cu telefonul dacă mi-l va trimite nereparat. Nu știu care-cine ar fi de vina pentru problema asta... QM sau SR... fiindcă mă simt prostit în ultimul hal și pentru mizeria asta nu mă las și merg cât de departe pot pe căile legale. Ceva păreri de la cineva care cunoaște astfel de probleme și cum pot proceda corect? Edited February 21, 2018 by Fineas Quote
mariuss615 Posted February 21, 2018 Report Posted February 21, 2018 https://www.asus.com/ro/support/service-center/romania Asta daca a fost imporat in mod oficial in EU/Romania si nu este cine stie ce versiune de Asia. Daca este versiune de Asia esti putin legat de maini, insa daca telefonul nu are urme de lovituri poti face si o plangere la ANPC in prima instanta catre QM. Ceva asemanator am patit cu eMag si Depanero. Am facut reconstare la un alt service autorizat, GRATUIT, si cu o plangere la ANPC + reconstare mi-am recuperat banii pe telefon de la emag chiar daca in prima instanta mi l-au scos din garantie pe motivul ca avea prea multe zgarieturi (zgarieturi, nu lovituri sau altceva). 1 1 Quote
Fineas Posted February 25, 2018 Author Report Posted February 25, 2018 @mariuss615 Mulțumesc pentru răspuns!Marea mea nelămurire acum este dacă să refuz sau nu telefonul când vine curierul cu el, nefiind reparat și fiind scos din garanție.Am făcut rost și de răspunsul celor de la Asus cum că ei nu suportă garanția telefonului meu, el provenind din Hong Kong și având garanție locală. Quote
mariuss615 Posted February 25, 2018 Report Posted February 25, 2018 1 hour ago, Fineas said: @mariuss615 Mulțumesc pentru răspuns!Marea mea nelămurire acum este dacă să refuz sau nu telefonul când vine curierul cu el, nefiind reparat și fiind scos din garanție.Am făcut rost și de răspunsul celor de la Asus cum că ei nu suportă garanția telefonului meu, el provenind din Hong Kong și având garanție locală. Il accepti, faci poze frumos la telefon si apoi cu documentele primite direct plangere la ANPC. Repet, asta daca telefonul are doar urme de uzura si nu colturi infundate sau altele mai grave. Garantia lor este fix nimic. Service-ul este tot al lor si producatorul dupa cum ai vazut nu se baga, prin urmare tot costul reparatiei cade in sarcina lor intrucat in 14zile cat scrie in lege este imposibil sa-l trimita in Hong Kong, sa-l repare si sa ti si-l trimita inapoi. Cred ca asta-i si motivul pentru care se leaga de orice zgarietura sau de vremea de afara. 50 minutes ago, Gecko said: Am mai auzit pe cineva plangandu-se de serviciile quickmobile.ro recent. Cumparase un produs care nu corespundea cu descrierea si titlul de pe site, iar cand l-a trimis inapoi sa-i fie inlocuit, a pierdut o gramada de vreme incercand sa-i faca sa inteleaga unde e eroarea. In mod tipic romanesc, toata lumea pasa vina dintr-o parte in alta, incercand ca intr-un final sa lase clientul de la el si sa se lipseasca ei de orice responsabilitate sau actiune necesara. Aparent a rezolvat problema cand a adus in discutie ANPC, care, din nou, e tipic romanesc din partea unui prestatar de servicii sa isi faca treaba corespunzator doar dupa ce recurgi la asa ceva. Presupun ca in situatia asta te regasesti si tu acum si probabil va trebui sa recurgi la aceeasi optiune de rezolvare. Legat de garantie si faptul ca ar fi gestionata de o terta parte, asta nu e ceva alarmant, toate magazinele fac asta, inclusiv emag. E acelasi lucru cu serviciul de curierat, care si el e gestionat in aceeasi modalitate. Este plin pe net de reclamatii la adresa lor, pe softpedia este un topic cu 60 de pagini numai cu reclamatii si probleme. Nici macar CEL nu are atatea reclamatii, mai auzi si de bine. Am vazut deja prin social media ca si unele "vedete" incep sa arunce sageti in ei. 1 Quote
Fineas Posted February 25, 2018 Author Report Posted February 25, 2018 3 minutes ago, mariuss615 said: Il accepti, faci poze frumos la telefon si apoi cu documentele primite direct plangere la ANPC. Repet, asta daca telefonul are doar urme de uzura si nu colturi infundate sau altele mai grave. Garantia lor este fix nimic. Service-ul este tot al lor si producatorul dupa cum ai vazut nu se baga, prin urmare tot costul reparatiei cade in sarcina lor intrucat in 14zile cat scrie in lege este imposibil sa-l trimita in Hong Kong, sa-l repare si sa ti si-l trimita inapoi. Cred ca asta-i si motivul pentru care se leaga de orice zgarietura sau de vremea de afara. Este plin pe net de reclamatii la adresa lor, pe softpedia este un topic cu 60 de pagini numai cu reclamatii si probleme. Nici macar CEL nu are atatea reclamatii, mai auzi si de bine. Am vazut deja prin social media ca si unele "vedete" incep sa arunce sageti in ei. Da, eram într-o mare dilemă dacă să-l accept sau nu... mă gândesc eu că, dacă accept telefonul înseamnă că le accept decizia de a nu-mi repara telefonul și a mi-l scoate din garanție și nu l-aș mai putea trimite înapoi pentru o reconstatare/reparare gratuită în urma unei înțelegeri cu QM.. cam asta mi-a fost logica când am zis că nu accept telefonul nereparat înapoi. Azi merg la ei la filiala offline din oraș să le las o reclamație către magazin și luni mă duc/scriu online reclamația la ANPC Quote
gaddafi Posted February 25, 2018 Report Posted February 25, 2018 28 minutes ago, mariuss615 said: pe softpedia este un topic cu 60 de pagini numai cu reclamatii si probleme Ce zici, seamana? https://forum.softpedia.com/topic/592514-quickmobilero-pareri-sugestii-reclamatii/page__st__1080#entry22514250 sau https://www.avocatnet.ro/forum/discutie_626271/Țeapă-Quickmobile.html sau https://www.tpu.ro/legislatie-politic-social/salut-am-facut-nefericita-alegere-de-a-cumpara-de-la-quickmobile-mi-am-luat-un-telefon-asus-zoom-zx551ml-128gb-si-in/ Sa inchida cineva topicul: 1. Are destule raspunsuri; 2. Sa nu isi mai piarda nimeni vremea cu el. 1 1 Quote
Fineas Posted February 25, 2018 Author Report Posted February 25, 2018 1 hour ago, gaddafi said: Ce zici, seamana? https://forum.softpedia.com/topic/592514-quickmobilero-pareri-sugestii-reclamatii/page__st__1080#entry22514250 sau https://www.avocatnet.ro/forum/discutie_626271/Țeapă-Quickmobile.html sau https://www.tpu.ro/legislatie-politic-social/salut-am-facut-nefericita-alegere-de-a-cumpara-de-la-quickmobile-mi-am-luat-un-telefon-asus-zoom-zx551ml-128gb-si-in/ Sa inchida cineva topicul: 1. Are destule raspunsuri; 2. Sa nu isi mai piarda nimeni vremea cu el. De când a devenit nepermisă multipostarea pe mai multe site-uri aici pe RST?lămurește-mă. E și normal să întreb în mai multe părți, nu doar aici. În fine, le-am trimis mail și azi am fost și la sediul lor să le dau reclamațiile către magazin în format A4. 1 Quote
gaddafi Posted February 25, 2018 Report Posted February 25, 2018 53 minutes ago, Fineas said: De când a devenit nepermisă multipostarea pe mai multe site-uri aici pe RST?lămurește-mă. Sper ca te multumesti cu atata. Daca nu intreaba si dincolo, sunt sigur ca vei primi acelasi raspuns. 1 1 Quote