Jump to content

Fineas

Active Members
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About Fineas

  • Rank
    Registered user

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mă eu ce să zic, nu e rău să avem și noi un tracker al nostru, care servește nevoile utilizatorilor în limba și la îndemâna noastră. E bine oarecum că au închis înregistrările, rămâne să vedem sub ce formă le va reintroduce.
  2. De când a devenit nepermisă multipostarea pe mai multe site-uri aici pe RST?lămurește-mă. E și normal să întreb în mai multe părți, nu doar aici. În fine, le-am trimis mail și azi am fost și la sediul lor să le dau reclamațiile către magazin în format A4.
  3. Da, eram într-o mare dilemă dacă să-l accept sau nu... mă gândesc eu că, dacă accept telefonul înseamnă că le accept decizia de a nu-mi repara telefonul și a mi-l scoate din garanție și nu l-aș mai putea trimite înapoi pentru o reconstatare/reparare gratuită în urma unei înțelegeri cu QM.. cam asta mi-a fost logica când am zis că nu accept telefonul nereparat înapoi. Azi merg la ei la filiala offline din oraș să le las o reclamație către magazin și luni mă duc/scriu online reclamația la ANPC
  4. @mariuss615 Mulțumesc pentru răspuns! Marea mea nelămurire acum este dacă să refuz sau nu telefonul când vine curierul cu el, nefiind reparat și fiind scos din garanție.Am făcut rost și de răspunsul celor de la Asus cum că ei nu suportă garanția telefonului meu, el provenind din Hong Kong și având garanție locală.
  5. Salutare, Am făcut nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile. Mi-am luat un Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au cedat vibrațiile și semnalul gsm , nu mai citea nicio cartelă și mă deranja faptul că nu mai vibra deloc. M-am uitat la ei pe site, am văzut pașii, am trimis la ServiceReturn telefonul și după o săptămână primesc mail de la tovarăși ca a fost trimis în service la o firmă terță, nu la ei după cum credeam. În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții
  6. La hăinuțe: 1573-0345-9647-1583
  7. LINK Trebuie să ai cont Ubisoft pentru a beneficia de oferte. Ca să nu verificați în fiecare zi ce va apărea nou prin giveaway:
  8. It's .XYZ's second birthday! To celebrate, Namecheap is offering a cool deal on this hot TLD - just $0.02 on the 1st & 2nd of this month! Late to the party? No problem, get .xyz for just 15 cents for the rest of June. Link: https://www.namecheap.com/domains/registration/gtld/xyz.aspx Ai şi WhoisGuard gratis.
  9. Accesa?i jocul urm?tor de pe facebook ?i selecta?i 10 ??ri în care BD nu exist?. http://bit.ly/inteligenta_bitdefender Licen?a îi valid? 6 luni de la activarea codului.
  10. Da,dac? nu prea mai am ce face în leg?tur? cu asta,o s?-l duc la un specialist it. Îns? nu m-am gr?bit pentru c? am g?sit oarecum ”rezolvarea” celor de la HP .. ?i poate ?tie cineva ce mai trebuie s? fac pe lâng? acel tutorial postat de ei
  11. Ieri când am încercat s? aprind pentru prima dat? laptopul meu HP ProBook 4525s în 2015,am observat c? nu porne?te ?i emite un cod LED (lumineaz? de 5 ori) ?i unul Beep (2 sunete urmate de 2 sunete mai mici). Din câte am citit aici este o problem? hardware ?i am urmat pa?ii de acolo. Am deschis laptopul,l-am cur??at de praf,am deconectat toate USB,am deconectat bateria ?i scos cablul de alimentare;am ?inut ap?sat pe butonul de deschidere a laptopului 15 secunde pentru a face ”power reset” . Din prima nu a mers ,ci a 21 oar?. Am reu?it s? intru normal,am zis c? acel power reset m-a rezolvat ?i
  12. Fineas

    Uniți

    Din respect pentru cei care nu au fost l?sa?i s? voteze de guvernul român. https://www.facebook.com/video.php?v=878144062209647
×
×
  • Create New...