Fitty Posted July 4, 2010 Report Posted July 4, 2010 Mie nu imi place fumul ala...nici nu zici ca se ridica...Drop that Quote
vizitatoru123 Posted July 4, 2010 Report Posted July 4, 2010 muahahaha luati toti ID-ul lui demon_zone !!!!!Apropo imi place Quote
demon_zone Posted July 4, 2010 Author Report Posted July 4, 2010 defapt, la fum trebuia sa ma bag la joaca cu snudge tool, dar e stresant. Sau cel putin sa ii scad din vizibilitatecat despre flacari. Sunt decupate din niste imagini. Mult timp mai ia decupatu astain rest... Ma bucur Quote
Guest .TinKode. Posted July 4, 2010 Report Posted July 4, 2010 Imi place, dar imi aduce aminte de un wallpaper... Quote
Krisler12™ Posted July 5, 2010 Report Posted July 5, 2010 Da-mi si mie,te rog, proiectul. Sunt incepator si vreau sa vad cum ai lucrat.Multumesc ! Quote
demon_zone Posted July 5, 2010 Author Report Posted July 5, 2010 nu dau proiecte ca m-am invatat minte de ultima data Quote
Mish Posted July 5, 2010 Report Posted July 5, 2010 nu dau proiecte ca m-am invatat minte de ultima datada' ce-ti face mah la proiect? isi scoate bani dupa urma ta? Quote
demon_zone Posted July 5, 2010 Author Report Posted July 5, 2010 De ce l-as da? Nu sunt obligat. Este alegerea mea. Quote
cmiN Posted July 5, 2010 Report Posted July 5, 2010 Flacarile is misto si bg-ul e destul de potrivit, dar eu sincer as fi adaugat un glow pe crapaturi acolo unde este lava si in locurile mai "incinse" sa dea realitate si tot pentru asta as mai fi adaugat ceva scantei, particule care is orientate dupa vant intr-o anumita directie si intra in contrast cu fumul. Literele nu prea imi plac ca nu au asa o textura pe ele, par niste folii de plastic puse una peste alta doar ca sa capete aspect 3D. E frumoasa poza dar ii lipseste "sarea". A si am vazut ca fac multe "minuni" in ziua de azi combinatiile complexe de umbre si de parti intunecate vs. parti luminate, plm prinzi tu ideea. Quote