p.lecat Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 Deci azi distrat fiind, la plaja, am uitat ca am cheia de la masina in buzunar si am sarit in apa.Dupa am desfacut-o, am curatat-o cat de cat de sare, insa degeaba .. tot nu merge.Deci aveti vreo idee despre cum as putea sa o curat mai bine, sau cum as putea "sa o readuc la viata"?Sper sa ma puteti ajuta. Stiu ca aici se afla experti din toate domeniile.Mersi, Quote
Bebe1911 Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 N`ai ce sa`i faci. Asa am patit eu cu cheia de la Opel, (doar ca eu am farmat`o) am fost la reprezntanta si mi`a dat alta. Quote
LLegoLLaS Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 te duci la service dar va trebui sa schimbe ceva la masina (codul acela unic).Altfel nustiu...cred ca s-a ''dus'' de tot cipul din cheie.Verifica-l Quote
immun3 Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 are un cip si in caz de impact sau contact cu apa se cam duce..... Quote
ronin33dan Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 te duci la service dar va trebui sa schimbe ceva la masina (codul acela unic).Altfel nustiu...cred ca s-a ''dus'' de tot cipul din cheie.Verifica-lImi pare rau sa te anunt ca daca nu ai o alta cheie si trebuie sa te duci la reprezentanta trebuie sa-ti schimbe UCH-ul, ca si info pret ....ptr. o conserva de Dacie Supernova mi-a cerut 7oo ron. Ptr a nu plati in halul asta intra pe forumul masinii tale si cauta baietii care se ocupa cu asa ceva. Eu am platit ptr unitate de logan (s-a potrivit) si doua chei cu tot cu nuca de la contact 200 ron. E o diferenta ! Quote
Guest User Name Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 tinand cont ca esti printre putinii care respecta regula de 10 posturi ,doresc sa te ajut.pe okazii erau niste tipi care se ocupau cu asa ceva.sper sa dai de ei...succes. Quote
DLD Posted July 17, 2010 Report Posted July 17, 2010 Ce masina ai??E posibil sa scapi mai ieftin cu un imo off! Quote
p.lecat Posted July 17, 2010 Author Report Posted July 17, 2010 (edited) Ce masina ai??E posibil sa scapi mai ieftin cu un imo off!Am un peugeot 406 din 2002.Aici sunt cateva poze ale circuitului.(Cheia chiar si cu circuitul scos poate fi folosita). Edited July 17, 2010 by p.lecat Quote
DLD Posted July 17, 2010 Report Posted July 17, 2010 Inseamna ca ai imobilizatorul pus pe inchidere. Daca masina este inchisa din telecomanda si o deschizi manual (folosind cheia) poti sa o pornesti (fara sa deschizi din telecomanda) ? Quote
balcky Posted July 17, 2010 Report Posted July 17, 2010 (edited) Mersi pentru pozeCurat-o, nu pare nimic ars!!!!! Ia o periuta de dinti, da cu spray (parfum, tinand cont ca nu ai un spray special pentru curatare pcb) circuitul si curat-o cu peria pana nu mai vezi urma de sare sau alta mizerie.Se stie ca sarea conduce electricitatea cedand electroni de Na si Cl. Ce ai tu acolo masurat intre pinii controlerului pe 200 ohmi ai rezistenta intre 0 si 10 ohmi.Se mai stie ca sarea corodeaza foarte repede sper sa nu ti se fi dus microlamelele din intrerupatoare (butoane).Ai grija la curatat pinii si celelalte piese pot fi corodate deja asa ca se pot desprinde nu freca prea tare !P.S dupa ce ai curatat-o punei baterie noua Edited July 17, 2010 by balcky Quote
p.lecat Posted July 17, 2010 Author Report Posted July 17, 2010 Inseamna ca ai imobilizatorul pus pe inchidere. Daca masina este inchisa din telecomanda si o deschizi manual (folosind cheia) poti sa o pornesti (fara sa deschizi din telecomanda) ?Da. Inainte de incident masina era inchisa din telecomanda.Dupa, am fost nevoit sa o deschid manual si am reusit sa o si pornesc. Quote
DLD Posted July 17, 2010 Report Posted July 17, 2010 Inseamna ca nu ai imobilizatorul pe cheie ci doar pe inchiderea centralizata (Care se activeaza/dezactiveaza si manual, cu ajutorul cheii). Poti sa schimbi calculatorul de la inchidere sau inchiderea cu totul (costa cam 150 ron) sau sa te duci la reprezentanta pentru a-ti schimba cheia (cred ca o sa coste puntin mai mult).Ps: este posibil ca dupa ce ai scos bateriile din cheie, pentru a o curata, sa fi "uitat" si in cazul acesta trebuie sincronizata (nu stiu cum se face acest lucru la masina ta). De ex: la mine se indreapta cheia spre oglinda, se apasa de doua ori pe buton si se pune contactul pe ultima pozitie. Quote
colt.1911 Posted July 17, 2010 Report Posted July 17, 2010 cauta alcool izopropilic si curata cum s-a zis mai devreme cu o periuta de dinti. Quote
Maverick Posted July 18, 2010 Report Posted July 18, 2010 Dute la reprezentanta si spune-le ca vrei o cheie noua, baietii au un database cu codurile tuturor masinilor (plm ala de pe sasiu cred) costa in jur de 200-300 de Ron. Acum nu stiu daca asa este si la Peugeot dar la WW asa este pentru ca cunosc pe cineva care a cumparat o cheie noua.PS: Daca am gresit cu ceva in postul asta va rog sa ma corectati...deabia m-am trezit si imi curg balele pe tastatura. Quote
mike_vio Posted July 19, 2010 Report Posted July 19, 2010 (edited) Exact cu a zis si blaky, dar inainte as recomanda sa il scufunzi in apa curata / distilata daca ai sa-l lasi acolo un timp (10-20 min) sa-l mai agiti cate un pic sa intre apa si sa dizolve sarea care e depusa prin interiorul butoanelor unde nu ai acces sa le cureti ca mai sus. Eu stiu pe cineva care se ocupa de chei, cipuri pentru ele, duplicate... Edited July 19, 2010 by mike_vio Quote
p.lecat Posted July 22, 2010 Author Report Posted July 22, 2010 Va multumesc pentru sfaturi.Am tinut-o in apa distilata, am curatat-o cu parfum/alcool, am schimbat bateria si acum merge ca unsa:D Quote
K7SeCuRiTy Posted August 15, 2010 Report Posted August 15, 2010 Deci azi distrat fiind, la plaja, am uitat ca am cheia de la masina in buzunar si am sarit in apa.Dupa am desfacut-o, am curatat-o cat de cat de sare, insa degeaba .. tot nu merge.Deci aveti vreo idee despre cum as putea sa o curat mai bine, sau cum as putea "sa o readuc la viata"?Sper sa ma puteti ajuta. Stiu ca aici se afla experti din toate domeniile.Mersi,Deci si eu azi distrat mancand nisip Quote